Hverdagen

~ Onsdag d. 6. Juli 2005 ~ Nyt Design & En Ny Henriette ~


 Først vil jeg sige at det skyldes en fejl hos Webtoolz.dk at dagbogen er mistet fra marts måned af, men du kan se i det nye og forbedrede dagbogsarkiv, indtil juni 2005. Det var det. Så til noget mere spændende.

Jeg har fået nyt design, som du nok har lagt mærke til allerede, jeg har knoklet på det i 1 måneds tid nu, og følte nu at det var optimeret nok til at jeg kunne lægge det op, det eneste som mangler er SHOP, som kommer online senere, skal først have skrevet alle bøgerne ind 🙂

 Jeg håber du vil komme til at kunne lide det nye design, og jeg vil opfordre dig til at skrive om designet i min nye ”Tagwall” (Som tidl. var min gæstebog) Men jeg har droppet den gamle dumme tagwall, hvor man alligevel ikke kunne skrive danske bogstaver. Så nu har jeg omdøbt Gæstebog til Tagwall, da det lyder mere cool. Men ind i tagwallen for at skrive kommentarer tak 🙂 Da jeg gerne vil gemme kommentarerne, og det kan jeg ikke med kommentarfunktionen her i dagbogen!

 Noget andet er at jeg har fået en hel del nyt tøj af min mor, hun og jeg kørte ud og kiggede på tøj lørdag eftermiddag, og jeg fik en hel del af hende, og lidt betalte jeg også selv. Og så mandag var jeg ude og blive klippet og fik en ganske flot ny frisure (kortere end før). Så nu føler jeg mig helt som en forbedret udgave af mig selv, nyt design, nyt tøj, og ny frisure *Smiler* Kan man ønske sig mere?

 Nå men for lige at tage dagbogen med, så får i lige af vide hvad jeg har lavet siden fredag.

 Lørdag var der udsalg af bøger oppe på biblo, så der var jeg oppe og fandt også en masse gode ting, bla. en nogle udmærket frimærke bøger til min far, og kun 1 år gamle, plus en masse rejsebøger, også til min far. Og så lidt småting til mig selv *S*

 Så kørte vi ud til de gamle bagefter, vi skulle egentligt bare derud og slappe af, men jeg sagde til mor at jeg faktisk manglede nogle shorts. Og så kørte vi først ud til Føtex og kiggede, der fandt vi ingen shorts, men fandt en masse andet.
– Et sæt bomuldsnattøj
– Et sæt undertøj
– En cowboynederdel
– Et par lærredsbukser i flotte stribede farver
– En top i lyserød
– og en ting mere som jeg ikke lige kan huske nu?

 Men det var ganske godt at være derude. Jeg trængte også bare til nyt sommertøj. Men da vi ikke fandt nogen shorts, kørte vi videre ud mod City 2, der gik vi ind i H&M, og der fandt vi heller ingen shorts, jeg prøvede godt nok 10 par, uden held, de var alle fors må, men der var 50% på mange af dem, og så hang der kun en størrelse af hver, og de var selvfølgelig for små….! Til gengæld fandt vi:
– Et bælte med flot spænde
– Et par stræk cowboybukser
– En rigtig fed cowboyjakke

Mor betalte jakken og jeg købte bæltet og bukserne. Bagefter gik vi lige i Kvickly, men der prøvede jeg også en del shorts uden held?! Så ingen shorts den dag, men masser af andet sommertøj.

 Så kørte vi hjem, og jeg lagde mig og læste lidt i ”God I Sengen” som er en hylende sjov komedie, og ikke en faglitteratur bog, som nogle måske ville tro *GGG*

 Senere skulle vi grille, men ærligt, så var det godt overskyet, men da vi satte os til bors, tittede solen frem igen 🙂 Så blev vi derude til kl. 21 ca. og så kørte jeg motorcyklen hjem….!

 Søndag tog vi så ud til Kims forældre, og der havde vi rester af mad tilbage fra dagen før, som vi tog med derud og grillede, så vi grillede begge dage, det var meget skønt. Søndag var det også bedre vejr, og jeg sad lidt og læste derude, og senere grillede vi så, og hyggede os med Kaffe/the og Boller *S* Vi kørte hjem ved 21 tiden.

 Mandag vågende vi så allerede kl. 4, jeg satte mig og lavede lidt HP, men var stadig møj træt, så jeg gik over og sov til kl. 10, og så skulle jeg op til Dorte kl. 10.30 – 11.30. Det var en god samtale, og fik virkelig noget godt ud af det!

 Senere på dagen skulle vi så ud og klippes, det var kl. 15-18, og vi blev klippede begge to, det blev bare rigtigt flot, Kim trængte virkelig, jeg gjorde egentligt ikke, men blev misundelig over Kim blev klippet, og så klippede hun en 5 cm af mit hår også, så nu er jeg efterhånden temmelig korthåret, af en langhåret at være *S* Kun lige til skuldrene….!

 Tirsdag slappede vi bare af hele formiddagen, ved middagstid kom CyberRaga online, og vi aftalte at tage til Koncert alle 4, og det var også fint nok, det var overskyet med regnede ikke da vi kom, men lige som musikken begyndte at spille, ØSREGNEDE det bare! ØV ØV ØV!! Men vi gik ind under et træ og satte os, men det begyndte at regne endnu mere, og vi rejste os op, og stod med tæppet over os for at få læ. Og det hjalp også, bla. så vi Bikstokrøgsystem, som var rigtigt gode. Men da de havde spillet, gik vi over og spiste noget mad ovre på en grill, for ikke at synde så meget spiste jeg et pitabrød med Tun og ikke andet. Det smagte meget godt.

 Så kørte vi hjem i tørvejr selvfølgelig, når vi havde bestemt os for ikke at se mere, så holdt det selvfølgelig op med at regne *G*

 Kørte hjem og sad lidt foran puteren og chattede lidt, inden jeg gik i seng 🙂 I dag vækkede Kim mig så kl. 9.30, og vi stod op og spiste morgenmad, og så kørte vi ind til Idrætshuset som ligger inde på Nørrebro, der kan man gå til styrketræning for 75 kr. for 10 gange, det er jo vildt billigt synes jeg, og der er både motions/fedtforbrændingsmaskiner, og rigtigt vægt maskiner, og Kim brugte mest vægtmaskinerne, hvor jeg hellere ville fedtforbrænde. Jeg cyklede 18 min, og gik i meget rask tempo 18 min også. Og så prøvede jeg alle maskinerne igennem og den første gang (Intro) var gratis, så det var jo bare skønt nok *S* Det er tirsdag, onsdag og fredag, og det er bare skønt, jeg glæder mig helt til på fredag *S* Og der var gode badefaciliteter derude, og en lækker Cafe hvor man så kunne spise mad bagefter hvis man lystede, vi tog bare en kop kaffe og juice og noget frugt.

 Nu vil jeg bare slappe af resten af dagen, og nok læse lidt og se lidt DVD nok!

 Nyt Design Knus fra Henriette

Skriv et svar

