6. Juli 2005 – Første Træningsdag


[MSN Spaces Slankeside]

 I dag startede jeg så på Motion i Idrætshuset hvor alle med en psykisk lidelse kan gå for kun 75 kr. for 10 klip. Der åbent tirsdag fra 10-12+13-15, onsdag 10-12, fredag 10-12. Og vi vil se om vi kan komme og gå der så mange gange om ugen som vi nu kan holde til.

Mit formål med det er helt klart at fedtforbrænde, og tabe mig. I dag nåede jeg 18 min. på Cykel, nåede 8 km på den tid. Og så styrketrænede jeg lidt, hvor jeg prøvede:
– Træk til nakken
– Brystpres
– Mavebøjninger
– Rygtrækninger
– Skulderpres
– Benpres

Derefter gik jeg i rask tempo i 18 min, jeg nåede 1,5 km med belastning 5-6 som var ret højt, men dog ikke løb. Jeg har det godt og føler en enorm velvære ved at have motioneret så godt, bagefter fik vi noget frugt, Kim noget kaffe og jeg noget Juice.

Det gode ved det er, at jeg sparede 3,5 point op, 2 for cykling og 1,5 for gå i rask tempo.

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i slankekur og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

