4. Juli 2005 – Frugt og Grøntsagsdag


 [MSN Spaces Slankeside]

 Så er jeg næsten kommet igennem en hel dag med kun frugt og grøntsager, og det har faktisk slet ikke været spor svært. Det vil jeg fremover gøre hver mandag tror jeg. Da jeg så sparer en masse points op i WW-kuren som kan bruges og nydes resten af ugen…! *Smiler*

Jeg har i dag spist:
Morgenmad: Melon
Mellemmåltid: 2 Æbler
Frokost: Cherrytomater & Agurk
Mellemmåltid: 2 Æbler
Aftensmad: Cherrytomater & Agurk
Mellemmåltid: Jordbær & Sukkerfri Läkerol

Og jeg har slet ikke følt sult, det er jo himmelsk ikke sandt? Jeg ved nu ikke helt præcis hvor sundt det er for WW-kuren. Men altså, der er så ufatteligt mange ting der koster 0 Point så man kan lige så godt benytte sig af det *S*

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i slankekur og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

