3. Juli 2005 – Nyt Emne Slankeside


[MSN Space Slankeside]

 Så fik jeg lavet lidt om på siden herinde, synes det var langt flottere hvis jeg lavede siden om til en slankeside🙂 Så det er hermed gjort. Du finder Slankelinks, Slankebogtips, mit vægttab uge for uge (som opdateres hver søndag morgen). Så kan du stadig også se Spaces jeg følger med i, og dagbøger jeg følger med i. Håber du vil synes om denne side.

 Jeg vil så hvidt muligt, prøve at opdatere denne side dagligt, bare med korte notater om hvordan det går med mit vægttab. Jeg skulle måske lige fortælle lidt baggrund til mine læsere som ikke har fulgt med i min almindelige dagbog, jeg fører på http://www.risle.dk🙂

 Jeg startede på “Weight Watchers Kostomlægning” d. 29/5 2005, og har indtil nu tabt 4,3 kg på 5 uger. Det er jeg ret stolt af, og jeg nyder virkelig at leve sundt, har tidl f.eks. været på DDV kur, men der synes jeg man skulle spise alt for mange grøntsager. Men denne kur, skal man blot spise det man ønsker, og så tælle points for de. Men det gir jo sig selv, spiser man slik og chokolade, så tæller det for en del point, og så når man ikke at blive mæt😦 Og det er jo ikke så godt, så i stedet skal man spise sundt og fornuftigt, hvilket jeg så også gør🙂

 Mit mål er at tabe de sidste 11,2 kg. inden min fødselsdag d. 22. Oktober 2005. Jeg tror det er realistisk nok, men lad os nu se🙂 Jeg vil i hvert fald holde jer opdateret herinde på min egen slankeside🙂

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i slankekur og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

