~ Fredag d. 1. Juli 2005 ~ Kl. 19.00 ~ En Ægte Sommerdag ~


 Det er nemlig lige hvad det har været i dag, og ikke mindst de sidste par dage, og også derfor I ikke har hørt fra mig, hverken på chat eller her i dagbogen, folk har efterlyst mig i min tagwall og ikke mindst over MSN, men jeg har været udendørs, og ikke gidet sidde ved min computer. Forståeligt nok – ikke sandt? *Smiler*

 Det er jo ikke sommer hver dag, så jeg nyder det de dage jeg kan. Så jeg har siddet ude og læst og rigtigt råhygget mig, det har bare været så skønt. Jeg er i gang med nogle gode bøger, og få også hørt en masse ”Virkelighedens Verden” Bøger på lydbog.

 Jeg vil også gerne lige i den forbindelse, gøre lidt reklame, jeg og en veninde der hedder Dorthe har oprettet en gruppe for ægte Virkelighedens Verden fans, og du finder gruppen på dette link: groups.msn.com/Virkelighedensverden – man skal dog have en MSN login konto, men dette fås gratis ved at blot oprette sig, senere kan man så også bruge denne konto til at logge på MSN Messenger, hvis man ikke allerede har det? Det har de fleste jeg kender nemlig, men ikke alle kører med en ægte Hotmail konto, som det kræver for denne gruppe. Men jeg håber at det vil falde i folks smag anyway. Gruppen er i hvert fald åben for alle *Smiler* Der bliver debatteret en masse om bøgerne, og vi giver hinanden gode anmeldelser hvis vi har læst en bog vi bare må anbefale andre at læse. Og der er en god atmosfære derinde. Så kig forbi hvis du er bidt af bøger🙂

 Tilbage til sidst jeg skrev, jeg brugte det meste af lørdagen på at ligge og læse ude i haven, og så rode lidt med puteren senere på aftenen.

 Søndag brugte jeg en del tid på at hjælpe Birgit med at lave en hjemmeside, tror det gik fint ud fra at vi kun kunne chatte sammen, da hun ikke har mikrofon til sin computer, men det gik da, med en lille fejl jeg glemte at fortælle hende hvor hun skulle gemme sine billeder, men i andet forsøg lykkedes det, og nu mangler hun vidst bare at købe sig et domæne.

 Mandag var vi til sidste omgang badminton, vi fik en ekstra gang nemlig fordi læreren havde aflyst en gang, så det var fedt nok. Senere læst jeg lidt i ”Æresdrab” og hørte mit lydbånd ”En stråle af lys”.

 Tirsdag var jeg oppe hos Psykologen kl. 11.30 – 12.30 og det gik fint, en god samtale som altid. Senere havde jeg vasketid, hvor jeg faktisk nød at sidde dernede, især når jeg er i gang med en god bog *S* Og om aftenen gjord jeg lidt reklame for VV-gruppen på MSN, der var en del der svarede positivt på at de var int. i gruppen *Og det blev jeg glad for, nu håber jeg bare de tilmelde sig så*

 Onsdag skulle jeg ikke på arbejde, fordi jeg havde en lægesamtale, som også gik fint nok. Inden jeg tog derop lå jeg længe og hørte lydbog, fordi jeg var vågnet tidligt. Så glemte jeg at tage min medicin om aftenen, og opdagede det først kl. 18 om torsdagen.

 Så til torsdag morgen sov jeg indtil kl. 12.30, jeg var helt bombet, ved ikke hvorfor – fordi når jeg mangler min medicin burde jeg sove mindre, men det gjorde jeg altså ikke?!? Underligt nok. Fordi jeg havde skam husket mine sovepiller. Jeg drømte sådan en lang drøm om natten, som bare fortsatte og fortsatte, det var helt vildt. Jeg har skrevet den ned, fordi jeg synes den var værd at gemme.

 Senere tog Lene og jeg en kamp op med mit loftrum, jeg var godt træt af at jeg hele tiden bare læssede ting derop, uden at have det i orden, så vi gik i krig deroppe, og fik smit en masse tomme kasser ud i storskralderummet, og tog en masse tøj med ned som skulle sorteres, fordi jeg havde f.eks. vintertøj deroppe, som jeg slet ikke havde haft nede denne vinter, så kan jeg jo nok undvære det helt, og så havde jeg en del tøj deroppe som jeg egentligt bare på det tidspunkt jeg smed det derop, ikke havde kunnet passe, men det viste sig så at være min nuværende størrelse, så det tog jeg ned og tog i brug i stedet for det lå deroppe og gloede. Og så fik jeg da vi kom ned, også ryddet totalt op i mit eget skab, tøj smidt ud til genbrug, som jeg bare ikke kunne passe længere! Og der var virkeligt meget, 4 store sækker, som bare kunne smides ned til Røde Kors, fordi de har mere glæde af det end jeg har, fordi jeg har virkeligt så meget tøj i mine skabe. Men jeg stod faktisk og manglede bukser, og så fandt jeg lige 6 par på loftet, er det bare GREAT or what!?!?

 Senere på dagen var jeg helt smadret af alt den oprydning, må sige det var rart at få det gjort, og mit skam ser helt anderledes ud nu, og mit loft skinner *G* Så det er skønt, så jeg tog mig en velfortjent slapper, og lagde mig og hørte lydbånd tidligt, og bare nød det. Så faldt jeg bare vildt tidligt i søvn, og vågnede så allerede kl. 4 i nat, men hørte bare lidt lydbånd og faldt så i søvn igen, Jubiiihuu🙂

 Stod så først op kl. 10 ca. og lå bare og slappede lidt af inden jeg skulle op, ventede på at min far skulle komme kl. 12, og det gjorde han også, vi kørte så ned med de 4 sækker tøj, og handlede ind, og så skulle han lige kigge på Kims Cykel, der var noget med gearne der drillede os nemlig.

 Da Far gik igen, lagde jeg mig ud i haven og slappede af, hørte det sidste af ”Den første vintergæk” som også er en Virkelighedens Verden bog, og nu skal jeg snart i gang med en der hedder ”Spørg bare Alice” som vidst også er ret god.

 Så i aften vil jeg bare ligge over i sengen og nyde de sidste af solens stråler, og slappe lidt af, jeg er nemlig godt smadret i dag også.

 Sommersmil fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

