Bøger & Film

~ Lørdag d. 25. Juni 2005 ~ Kl. 19.16 ~


 Ja jeg lød nok lidt ynkelig i mit tidl. dagbosindlæg, men jeg følte mig også sådan i onsdags. Ingen tvivl om det. Men jeg har det langt bedre nu. Jeg er ikke længere snottet, og jeg har kun lidt kriller i halsen tilbage. Så det er nok på retur det sygdom. Dog blev jeg alligevel hjemme fra mine svigerforældre i dag, fordi jeg ikke ville smitte dem, har nemlig nok smittet min far da han var her i mandags.

 Torsdag holdt jeg bare en slapper dag herhjemme, var jo også stadig syg, så jeg brugte dagen på at høre et helt lydbånd igennem ”Martina” som er en virkelighedens verden bog. Den var rigtig god. Jeg hørte den, kun afbrudt af at Kim kom hjem fra arbejde tidligt, så tog han til styrketræning senere, og jeg lå bare stadig og lyttede. Nåede at blive færdig inden jeg skulle i seng, og hørte så et nyt der hedder ”En Stråle af Lys” af Danielle Steel. Det er også en Virkelighedens Verden bog, den er også rigtig god 🙂

 Om aftenen så jeg Bambi, jeg er begyndt at se en Disney film hver aften når jeg går i seng, jeg har se ”Lady Og Vagabonden” (det har jeg vidst fortalt) Og så fik jeg set ”Dumbo” og nu ”Bambi” som alle sammen er rigtig søde, jeg elsker Disney film, gør i andre ikke bare også det? *Smiler*

 Fredag følte jeg så at jeg godt kunne tage i skole, det var nemlig aller sidste fag for denne sæson, og aller sidst gang, så jeg måtte bare derop. Vi skulle nemlig se slutningen på ”Æblemostreglementet” som bare var rigtig god, det viste sig så dog at vi kun manglede 20-25 min. Af filmen, men det var rart at komme derop, og se slutningen, og få afsluttet på en ordentlig måde, frem for at jeg blev hjemme og var syg.

Det var vildt varmt, og jeg fik handlet ind på vejen hjem og sendt to pakker på posthuset, fra nogle der havde købt fra HPén af *S* Den ene pr. efterkrav, det gør jeg altså ikke igen, det var godt nok besværligt, men der var en sød mand som hjalp mig deroppe, så det gik lige, men altså gider det ikke fremover, alt for meget papirudfyldning!!!

 I går startede jeg så på en ny Virkelighedens Verden bog, nemlig ”Æresdrab” ud fra de to jeg allerede har læst ”Tvang” og ”Mod min vilje” som også handlede om det samme emne, så synes jeg denne her er ganske god også. Den fanger mig i hvert fald….! Aner dog ikke hvorfor dette emne ”Tvangsgift” interessere mig så meget? Det ville jo aldrig ske for mig?! Øh – men altså – det er altså interessant synes jeg!!!

 Da vi skulle i seng, så vi ”Bridget Jones 1” som bare er hylende morsom, og Kim så den også, og han synes det samme – så det var jo bare fedt nok *S* Han havde aldrig set den før, så jeg var lidt spændt på hvad han synes om den *S*

 I morges hørte jeg Mads & Monopolet som sædvanligt, det var faktisk næsten sidste gang i dag, næste gang er det bare det bedste af året der gik der kommer. Så der var vildt mange i studiet i dag, det var vildt grineren.

 Så satte jeg mig i går og lagde mine 41 boganmeldelser ind på Mega-Debat – hvor jeg er begyndt at debattere en hel del inde. De er utroligt flinke folk derinde, og jeg nyder at være der 🙂 Jeg havde også fået en hulens masse svar på boganmeldelserne da jeg stod op i morges *S**

 Ellers har jeg hygget med at rode lidt med HP, og læse lidt i min bog. Kim er som sagt taget ud til de gamle, og jeg blev så hjemme og hyggede mig.

 *Knus fra Henriette*

Skriv et svar

