~ Onsdag d. 22. Juni 2005 ~ TILLYKKE med de 27 År i dag Laura ~


 Jeg vil lige starte med at skrive tillykke med fødselsdagen til min kære veninde Laura, som fylder år i dag. Hun befinder sig selv i Grønland, hvor solen ikke har skinnet i dag, men jeg har også fortalt hende, det det er vejret i DK der gælder, eftersom det er her hun plejer at bo, og jeg synes solen har skinnet fint i dag *Smiler* Så tillykke med dagen, og fedt du fik lige hvad du ønskede dig.

 Tilbage til dagbogen, efter jeg havde skrevet i torsdags gik jeg bare over i sengen og gik i krig med dagbøgerne, det var både sjovt, barsk og interessant at læse. Som jeg skrev havde mit liv ikke været lutter lagkage, med de ekskærester jeg har haft og så videre. Men altså det er også meget fedt at læse det, og tænkte, har jeg virkelig været sådan? Hvor var jeg ung, hvor var jeg naiv osv. Indtil nu er jeg nået til midten af 1996, så har læst fra 1993-1996 indtil nu, og det er kun ¼ del af mappe nr. 1 jeg har læst. Der bliver nok 4 ringbind i alt med dagbog.

 Fredag der tog jeg i skole, og så 2. halvdel af ”Æblemostreglementet” og på fredag skal vi se den sidste del. Håber jeg når at komme derop.

 Så havde Trine fødselsdag i fredags også, hende vil jeg også lige ØNSKE TILLYKKE med de 15 år Ellers brugte jeg dagen på at skrive bøger ind til salg siden, har bare ikke oploadet det endnu 😦

 Lørdag ordnede jeg så endnu en frugtkasse med bøger, det tog lidt tid, men så kom der også en del mere skrevet ind *S* Vil gerne snart have noget ind på QXL igen nemlig *S*

 Så brugte jeg også dagen på at læse ”Tvang” færdig, som også handlede om en indvandre pige det blev tvangs-gift, og jeg læste endnu en kun på 70 sider om samme emne, den hed ”Mod min vilje”.

 Så lavede jeg en del rettelser på HPén, det tog også noget tid, tjek det under opslagstavlen.

 Om aftenen så vi ”The Firm” som var rigtig god, men jeg faldt i søvn, og så resten dagen efter *S*

 Søndag stenede vi bare, Kim var stadig syg med influenza, og jeg var ikke smittet (endnu). Så vi så en dansk film ”2 ryk og en aflevering” som var ret god, og jeg så ”The Firm” færdig. Om aftenen satte jeg ”Lady og Vagabonden” på videoen i soveværelset, den var også rigtig sød, så en rigtig film stener dag.

 Mandag skulle jeg havde været i skole, men allerede sent søndag kunne jeg mærke der var noget kriller i halsen, og min næste var tilstoppet, så jeg blev hjemme fra skole båden morgen og eftermiddag. Kim tog til tandlægen og fik trukket en visdomstand ud, fordi den sad skævt. Så han nåede heller ikke eftermiddagsfaget, og det var sidste gang *Snøft*

 Så var jeg altså syg, så tirsdag meldte jeg mig syg til psykologen fordi jeg ikke var spor frisk. Måtte også aflyse over for CyberRaga, og hun havde aflyst søndag, fordi hun stadig var syg, så nu er det bare herre længe siden vi har været ude og dyrke noget motion 😦 *Vrææææl*

 Jeg havde så mandag lånt en bog af min overbo Niels, ”Nøglen bag Da Vinci Mysteriet” som er rigtig god, men kun hvis man har læst bogen synes jeg, og der er den stadig svær at læse. Men jeg er nået 2/3 igennem, så det er godt nok.

 Så hyggede jeg mig gevaldigt på computeren i går aftes, jeg chattede til den store guldmedalje. Jeg fik lokket endnu en af mine veninder med på WW-kur, så det er jo fint nok *S*

Jeg har indtil nu tabt 3 kg. Ca. har bare ikke lige haft tid til at udfylde skemaet på HPén, men det kommer nok.

 I går vil jeg også lige sige tillykke til min onkel Michael som fyldte 47 år.

 I dag meldte jeg fra på arb. fordi jeg var syg, og har haft det værst i dag faktisk, mere snot end nogensinde, værre end når man normalt bare har grædt!!!! To bad.

 Jeg er ret ynkelig når jeg er syg, måske det kan fremstå af min dagbog, men øhhh ja, jeg duer bare ikke til at lave noget herhjemme, dog fik jeg da ordnet det meste i formiddags, og det virker til at kim også er blevet syg igen, så det er jo bare HERLIGT!!!!

 Ellers har jeg læst lidt i dag, set Film, hørt lydbånd, og hvad der nu ellers hører sig til at bare ligge i sengen!!!

 *Snøfteknus* fra Henriette

Skriv et svar

