~ Torsdag d. 16. Juni 2005 ~ Kl. 18.37 ~ Store Dagbogs Udskrivnings Dag ~


 Har rigtigt siddet og gjort mine dagbøger op i dag, der manglede kun at blive skrevet meget lidt håndskrevet ind. Men altså det blev gjort, alt imens jeg vaskede tøj, og så var jeg klar til at printe ud, det blev vidst til 200 sider udprintning i dag. Men prøv lige at holde fast mens jeg lader mit totale dagbogs-sideantal rulle over skærmen:

 4 Dokumenter fordelt således:
1995-2000 – 198 sider
2001-2003 – 261 sider (det var også 2003 jeg ”rigtigt” begyndte at skrive på HPén)
2004 – 303 sider (Et virkeligt ”hedt” år for dagbogskriveriet på nettet. Og er stadig ikke udprintet endnu.
2005 – 81 sider indtil videre (Heller ikke udskrevet endnu)

Dvs. 843 sider (punkt 12 + Punkt 11 de to sidste år) Lidt vildt at tænke på ikke?

 Såååå deeeeet – lidt vildt at jeg har mod på at sætte så mange ord på mine tanker og følelser? Jeg ved ikke helt om alle andre gør som jeg? Og ikke mindst hvis det gør, om de så gemmer det lige så sirligt som jeg? Mine dokumentar har jeg alle sammen, på nær et jeg har skrevet ind omkring 1993-1995 som ikke et på computeren men kun udskrevet. Så det er jo ret flot. Plus – jeg gemmer altså alle mine håndskrevne dagbøger og kalendere år efter år.

 Men bare rolig, det jeg skriver til HPén plejer jeg ikke at skrive i hånden, det gør jeg kun hvis jeg ikke har en computer nær mig, f.eks. når jeg er indlagt eller på ferie eller noget andet? Men alligevel har der da samlet sig en 10 stykker or so. Som er skrevet ind og regnet med i dette regnestykke.

 Jeg skal så have printet de sidste sider ud på et tidspunkt, fordi det er min intention at læse hele baduljen igennem, mest for at se hvordan jeg har haft det igennem årene, og også fordi jeg godt kunne tænke mig at se om der måske var noget jeg kunne bruge til en bog en dag? Det er jo min drøm, men vil gerne lige vide om der er noget af alt dette som kan bruges, noget af det som jeg kan relatere til nogle historier? Men det bliver sku barsk læsning, mit liv har ikke været lutter lagkage altid, det er det jo faktisk nu. Jeg har en vidunderlig kæreste, jeg bor et godt sted. Jeg har det godt psykisk osv. osv. Men altså – jeg HAR også været temmelig syg, og skrevet dagbog imens, men jeg tror det ville være et godt tidspunkt at læse det igennem nu, ikke mindst fordi, nu har jeg min Psykolog Dorte som jeg kan bearbejde det med. Hvis det skulle dukke noget op!

 Men alt i alt, så har jeg det fint nu, og er langt mere ovenpå end jeg har været de mange tidl. år med sygdom og sådan. Så jeg føler jeg godt kan klare en omgang ”memory look back”. Det vil nok blive hyggeligt også. Så det tror jeg at jeg vil begive mig ud i nu.

 Memories from Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

