~ Onsdag d. 15. Juni 2005 ~ Kl. 17.59 ~ Nye Farver Igen ~


 Jeg vil starte min dagbog med at undskylde for den ”mudderkastning” der har været i min kommentar i søndags. Men altså – med lidt god hjælp fra Webber som ejer Webtoolz.dk så fik jeg slettet alle kommentarerne, og så har jeg så selv tilføjet dem der var almindelige, og omhandlede det med mit nye layout. Jeg er virkelig ked af at jeg måtte vise mig selv fra en side, jeg normalt ikke viser til andre, eller rettere sagt, en side, som jeg ikke engang selv vidste fandtes i mig selv.

 Men lad nu det ligge, jeg ved bare at jeg blev bitter og ked af det over at min veninde hængte mig ud i min kommentar, og følte jeg måtte beskytte mig selv også. At det blev gjort på denne måde, kan jeg kun beklage dybt….!!!

 Men som du nok kan se så har jeg fået nye farvet igen, nogen vil måske sige det minder lidt for meget om mit gamle originale design, men det vil jeg nu ikke sige, fordi jeg har brugt det som CamillaWP nævnte i min kommentar, med de der originale farvekoder, så nu håber jeg at folk kan se dem. Udenomsfarven hedder ”Antiquewhite” og midterfarven hedder ”Floralwhite” – så det burde jo være temmelig lyst 🙂

 Jeg blev nemlig lidt forundret må jeg sige over alle de mange kommentarer på at min side var BRUN! En farve jeg selv hader, men hos mig var den nu altså temmelig bordoux/mørkerød agtigt. Men det var åbenbart kun mig som kunne se det 😦 Alle andre skrev brun agtigt, og det vil jeg jo helst ikke have, så nu har jeg ændret dem igen, håber folk kan lide dem 🙂 Konstruktive kommentarer ønskes….!

 Men altså nu har jeg også fundet ud af hvor let det er at ændre farverne, dog ikke tekstfarven, den hænger ikke så nemt sammen, så den ændre jeg ikke, men den jeg har nu synes jeg nu også fint nok om. Og Laura, så kan jeg sige, at det var også derfor jeg ikke kunne tage dine farvekoder i brug, for det krævede en stor ændring af farvekoderne på alle undersider. Har omkring 90 undersider…. Så det vil tage noget tid, og det magter jeg ikke lige, men ideen var god nok Laura.

 Jeg vil også lige svare på den respons der kom i min kommentar funktion, fik ikke svaret på dem pga. det andet der foregik. Så svarene kommer lige her:

 Til CyberRaga – jeg glæder mig også mægtigt meget til at se filmen færdig næste fredag måske, synes Æblemostreglementet er ganske god. Ærgerligt du ikke fik læst bogen færdig. Den er sikkert god.

 Til CamillaWP – tak for linket – det er brugt flittigt nu, de to farver jeg har nu, er fra det link du sendte mig 🙂

 Til Laura – jeg prøvede selv tidsmaskinen, det er sjovt, sådan som min side har set ud, kan dårligt selv huske det. Men ja, man skifter jo hele tiden farver som humøret ændre sig, og ja – jeg prøvede en del andre sjove sider, f.eks. Google, det har jo engang været en boghandel. Altså DK modellen, indtil den blev opkøbt, fordi for mange tog fejl, at man i DK skulle skrive Google.com indtil de opkøbte Google.dk – ret sjovt synes jeg.

 Til Sus – Tak for den konstruktive Kritik – jeg vil senere prøve at kigge på det med rammerne udenom min dagbog, er ikke helt tilfreds selv nemlig, om de overhovedet skal være der, det ved jeg ikke, men ellers laver jeg nok lidt om på det selv *S* Noget jeg dog ikke helt forstår, er at du siger mine rullefelter stadig er BLÅ? Jeg har ikke haft blå side siden ???? Ja ved skut ikke helt hvornår? Kan du maile mig et screenshot? Du kan finde min e-mail adr. under om siden og kontakt. Fordi det håber jeg da ikke alle andre ser også? Altså her da jeg ændrede scroll menuen fra menuen til venstre, slettede jeg bare den funktion der gjorde den orange, og så blev den her hos mig bare ”windows-farvet” forstået på den måde, at menuerne igen blev gråtone agtigt?! Blå, fatter jeg bare ikke en meter af? Ellers tak for rosen om siden.

Og til jer andre som også er kommet med kommentarer om farver osv. TUSIND TAK 🙂

 Hvis jeg skal fortælle lidt om dagene, kan jeg da fortælle lidt om at Kim og jeg var ude hos CyberRaga & Michael i søndags. Sussi og jeg ville gerne lave 3D kort sammen, og så kunne Michael og Kim jo hygge sig imens. Og det gjorde de vidst også. Jeg fik lavet omkring 20 kort derude, mest blomsterkort, men det manglede der nu også i mapperne, så det var fint nok. Vi fik også lidt rugbrød at spise derude, og Kim og Michael fik stenet lidt fodbold, indtil vi så tog hjem igen ved 18.30 tiden.

 Mandag var vi i skole fra morgenstunden – badminton – som jeg var dødtræt til – men jeg overlevede da vi først kom i gang. Men så tog vi hjem, stadig i regnvejr, og så faldt jeg altså i søvn herhjemme. Og sov desværre fra ”Livsmod og Livsglæde” – som jeg ellers rigtigt gerne ville have været til. Men jeg var simpelthen for træt. Stod så op lidt senere og fik skrevet til 3 gode pennevenner. Sergio fra Mexico og Larry fra USA og Samuel fra Ghana. Så det var meget dejligt at få skrevet 3 gode breve til dem, omkring hvad der var sket i mit liv de sidste ½-1 års tid.

 Tirsdag skulle jeg havde været oppe hos Tina for sidste gang, men hun aflyste desværre pga. sygdom, så vi må finde en anden dag?! Til gengæld tog jeg op til Dorte og fik en god samtale der. Far var her kort om eftermiddagen, og ellers slappede jeg bare af.

 I dag har jeg været på arbejde, intet nyt i det, og så var far her lige kort igen for at hente de frimærker jeg har købt til ham 🙂

 Det var så hvad jeg havde på hjertet lige i dag 🙂 Ha det godt til vi skrives ved igen *Smiler*

 /Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

