~ Lørdag d. 11. Juni 2005 ~ Kl. 12.26 ~ Nyt Design ~ Hvad synes I?


 Så kom der nyt design langt om længe. Har egentligt kun ændret farverne, men det tog tid at rette det på alle undersiderne, men nu har jeg lavet en forbindelse, så alle sider skifter farver, hvis jeg blot ændre en. Så det er lidt smart🙂 Kan I læsere li det eller hvad? Kommentarer i min kommentar modtages med kyshånd🙂

 Jeg har længe ville ændre på siden, men har ikke haft overskuddet til det😦 Men nu fik jeg det gjort, og for ikke så lang tid siden skiftede jeg også menuen ud, nu mangler jeg bare et topbanner, i nogle farver der passer og sådan. Men vil se om Kim kan hjælpe mig, ellers kan jeg måske få Ida-Tøsen til at hjælpe mig? *S* Hun er så fiks til sådan noget *S* Det skal bare være mindre end et alm. Topbanner, fordi min top skal være så ”smal” i forhold til at folk kan se TAG knappen i tagwallen, så jeg skal lige have fikset noget sammen *S* Fordi der mangler sku et flot banner – det synes jeg altså *S*

 Nå men giv din kommentar til siden, så vil jeg hoppe videre i dagbogen!

 Torsdag fik jeg skrevet dagbog *S* Og nåede lige at se slutningen af ”Da Vinci Mysteriet – Temaaften” som jeg manglede noget af da min far og jeg havde set det. Men det fik jeg set færdig, så jeg kunne aflevere båndet til min lærer på skolen, hun ville mægtigt gerne låne det nemlig *S*

 å kom Michael og CyberRaga, vi skulle ud til Laura, og Michael havde bare fulgt Sussi herud🙂 Han tog så garnet med hjem, som Sussi gerne ville have til sin mor. Og så ville hun tage resten af tingene med hjem på vejen hjem fra Laura🙂

 Vi cyklede så ud til Laura med det samme, og jeg fik endeligt målt ruten, der var knap 4 km. Det var hyggeligt at være sammen med to af mine gode veninder, samtidigt🙂 De havde aldrig mødt hinanden før, men det gik da meget godt til mødet, det kan du også læse på deres hjemmesider🙂 Jeg er nemlig slet ikke først med denne nyhed *G*

 Men vi hyggede os i en to-3 timers tid, og så foreslog jeg at vi gik en tur, men Laura var for træt, hun havde vidst været længe oppe dagen før. Så det endte med at det kun var CyberRaga og jeg som var ude og gå🙂 Det er så hyggeligt at gå rundt om Utterslev Mose, ude hvor Laura bor. Så vi gik en 6-7 km, som der var rundt om mosen🙂

 Bagefter kørte vi hjem til mig, og hyggede os ude i haven, Kim gik med ud og sad, og vi spiste en masse frugt, vi havde bla. købt ærter på vejen, og de smagte bare skønt🙂

 å kørte CyberRaga hjem, hun skulle have en pose bamser, nogle tomme CD covers, plasticlommer osv. med hjem, så hun havde nok at slæbe på *S*

Om aftenen så vi ”Lykkevej” den var meget god, men vi nåede ikke at se slutningen færdig desværre, så faldt vi i søvn, ser den en anden dag – men indtil nu var filmen meget god, det var en CyberRaga havde anbefalet mig nemlig🙂

 Fredag skulle jeg så lidt tidl. op, fordi jeg skulle i skole, og jeg havde båndet vi skulle se, så jeg havde bare at møde op *G* Men det gjorde jeg også, og vi fik så set slutningen på filmen ”Angelas Ashes” som handlede om en fattig dreng i Irland i 30´40´erne. Den var ret god, men også ret barsk. Så talte vi lidt om den, og så begyndte vi på en ny film. ”Æblemostregementet” den er bare cool, vildt god… Så den glæder jeg mig til at se en masse af næste gang🙂 Vi har kun 2 gange tilbage, så vi når ikke rigtigt flere film i denne omgang, men jeg fortsætter helt klart til næste sæson!

 Da jeg kom hjem, havde Ida sendt mig farvekoderne fra hendes HP af, som jeg havde sagt til hende at jeg gerne ville låne, da hun gerne ville have et nyt design, og jeg var bare vild med farverne, men det viste sig at jeg kun kunne bruge en af farverne, de andre var simpelthen for mørke, og hvis jeg skulle kunne bruge den samme skriftfarve på min side, så måtte jeg vælge en meget lys en til midtersiden. Så den i ser her rundt om siden, altså de fire sider uden om denne dagbog, de er fra Idas side, men resten er mine egne farver *S*

 Men det tog en del af eftermiddagen i går at komme igennem alle siderne, men nu er det så gjort så meget lettere hvis jeg igen vil skifte farver *S*

 Så begyndte jeg på en ny bog om en Pige der blev brændt levende, fordi hun var muslim, og havde nogle fucked up forældre. Hun har skrevet bogen efter hun blevet reddet ud af landet, og til Europa. Bogen hedder bare ”Levende Brændt” – ret god, og ganske nem at læse *S*

 Senere på aftenen kom der ”Endelig Fredag” vi troede egentligt at det var nye programmer, men det viste det sig at det ikke var, alligevel så vi det færdigt, og så læste jeg lidt mere. Og chattede resten af aftenen, bla. med min gode ven Sergio fra Mexico, vi fik os en meget god snak – både for alvor og for sjov. Fordi han var virkelig god til at lytte til mig *S* Og jeg havde virkeligt savnet hans selskab, men nu er han oftere og oftere på MSN, så det er jo bare super cool.

 Så har jeg ligget og hørt ”Mads og monopolet” her til formiddag, og så har jeg fået renset Emils bur, han havde fået lopper eller nogle andre små underlige dyr, så jeg havde ringet til dyrlægen, hun sagde at jeg skule duppe ham med noget ”loppemiddel til katte”, og det købte Kim så, og det virkede fint. Nu har jeg bare to tilbage, måske jeg kommer dem på mine egne katte, eller hvis du mor (hvis du altså stadig læser min dagbog) vil ha en til misser, der var nemlig 3 i pakken, og de var ret dyre – så vil ikke bare at de går til spilde…..!

 I dag skal vi så ud til Kims forældre, det havde Kim lyst til, og det synes jeg lød som en god ide *S* Så det skal vi snart!

 HUSK nu at skrive din kommentar om designet, og hvad du ellers har at sige, også alle jer ”anonyme” læsere *Smiler sødt* Glæder mig hver gang jeg hører fra nogle jeg ikke helt var klar over læste med *S*

Knus og Kram fra
/Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

