Hverdagen

~ Torsdag d. 9. Juni 2005 ~ Kl. 11.25 ~


 Igen helt uden *Ponk* *Smiler stolt* Jeg fik dog ponket Maite, og hun har opdateret sin side nu 🙂 Dejligt 🙂

 Efter jeg havde skrevet i søndags, så vi Adams Æbler sammen, den var bare super sej, helt klart en jeg skal ha på DVD når den udkommer 🙂 Kan varmt anbefales at gå i biffen og se den 🙂 Dog var mine forældre inde og se den, men altså ærligt, kan godt se at det ikke var deres smag af film, selvom at det var en Dansk film, men altså, jeg vil eje den i hvert fald, fordi den havde en sjov og god humor 🙂

 Mandag skulle vi til badminton fra morgenstunden af, det var skønt at være der, jeg har ikke været der i nogle uge nu, men nød det, og jeg var på vinderholdene hver gang, først bankede vi de andre Kim og jeg, og så Læreren og jeg bagefter 🙂 Så kørte vi ned og handlede ind på vejen hjem, og så nåede vi kun lige at spise frokost, og så skulle jeg ind mod byen igen. Jeg skulle nemlig på Cafe Linnegade 24 sammen med CyberRaga og hendes veninde Lene 🙂 Og hun var bare rigtig sød, håber hun vil med på vores cafe ture fremover, tror også gerne Ida-tøsen vil med 🙂 Hun laver heller ikke noget lige for tiden nemlig *S*

 Tirsdag var jeg oppe hos Jakob først kl. 11-12, og det gik fint nok, jeg blev justeret lidt i medicinen, som jo er planen det næste år. Jeg gik ned til 120mg Zeldox og op til 300mg Truxal og ned på en ½ Nitrazepam, og det går fint med det indtil videre. Jeg fortalte ham også om at jeg havde fået problemer med at synke maden, ligesom Kim også har, men han anbefalede mig bare at tygge maden bedre, og spise mere langsomt. Ved ikke om det kan hjælpe, men jeg vil da prøve mig lidt frem *S*

 Så gik jeg en tur på apoteket, Jakob havde nemlig udskrevet en recept til mig, og så gik jeg en tur over i den nyåbnede Bogbiks vi har fået, genbrug og nye bøger har de, den var ret så fed 🙂 Der var godt nok mange gode bøger derinde 🙂 Jeg faldt over en god bog som jeg købte som gave til Laura 🙂 Men vil ikke røbe her hvilken, hun skal først have gaven senere i dag eller på hendes føsda snart *S* Så nåede jeg lige på biblo og hente bøger jeg havde bestilt, og så tilbage til DPC, fordi jeg havde en samtale med Dorte kl. 12.30 – 13.30. Det gik også godt, vi fandt en godt emne at analysere, og jeg synes virkelig jeg får noget godt og konstruktivt ud af samtalerne med hende, hvilket jo bare er så skønt 🙂

 Onsdag skulle jeg så på arbejde, Lena skrev at hun godt kunne bruge mig, så jeg cyklede derud, kim havde nemlig også glemt at ligge MC nøglerne, men det passede fint med at jeg gerne ville cykle, så det var jo bare fint nok 🙂 Det var en god tur derud, fordi der var næsten ingen vind 🙂 Jeg lavede faktisk kun indbetalinger derude, der var en hel del fordi der lige var kommet blad ud, og så til sidst pakkede jeg nogle dyrlæge kort som skulle sendes ud. Handlede ind på vejen hjem, Kim kom ned og hjalp mig med at slæbe det hjem, fordi jeg havde nemlig opdaget at Irma havde WW (Weight Watchers) færdigretter til 3 for 60 kr. og det var 5 kr. billigere end normal pris pr. stk.

 Skrev et brev til Prosper da jeg kom hjem, det er en af mine pennevenner fra Ghana i Afrika, han har skrevet til mig siden december, og så måtte jeg hellere se at få skrevet til ham *S* Postede brevet, og satte mig ud i haven sammen med Bella et stykke tid, og læste min bog færdig, jeg nød at sidde i skyggen, fordi jeg var jo så solskoldet, så det var skønt ikke at få sol, først lige til sidst, hvor jeg kom til at fryse lidt *S*

 Men læste ”Smilenes Land” færdig, du kan se en spændende boganmeldelse af den her på siden, under ”Interesser”.

 Gik ind og så videre på filmen vi ser i skolen, faldt i søvn i stuen, ind i seng senere, og sovet okay i nat, nu har jeg lige skrevet her, og så vil jeg lige slappe lidt af, inden CyberRaga og Michael kommer cyklende, og så skal de have noget af alt det med hjem, jeg havde som gratis ting 🙂

 Der er stadig følgende ting tilbage:
~ 26 Dyrevennen
~ 3 Hunde og Katte Journalen
~ 2 Fokus på dyr
~ 15 SIND
~ 14 Depressionstidende
~ 9 Angstavisen
~ 8 Tjek (Ungdomsbald)
~ 4 Men´s Health
~ 2 PC-kørekort hæfter nr. 2+3
Komputer For alle:
~ 2 fra 1998
~ 1 fra 2003
~ 5 fra 2004
Andre computerblade:
~ 2 Alt om computer (2004)
~ 6 PC World (2004)

 Hvis nogen stadig skulle være int.? De ryger dog ud meget snart…..!

 Om lidt skal vi så ud til Laura – CyberRaga og jeg 🙂 Og jeg glæder mig mægtigt meget til at se Laura, og så også at to af mine gode veninder, skal mødes IRL 🙂 🙂 🙂

 Knus og kram fra Henriette

Skriv et svar

