Hverdagen

~ Søndag d. 5. Juni 2005 ~ Kl. 15.13 ~ Gratis ~ Mod Selvafhentning ~ Læs mere her ~


Jeg har simpelthen bare brugt de sidste 3 dage på at endevende hele hytten, og gjort rent, og fået samlet sammen af ting der skal på loftet, og ting der skal sælges, og i det kom der altså også en hulens masse som jeg bare vil forære væk, så kig nedenfor og se om der er noget du kan bruge? Dog magter jeg ikke at sende noget af det, så det må være på høflig selvafhentning i Vanløse (5km udenfor København) Mail mig hvis du er interesseret i noget af det, du finder mailen på Kontakt siden under ”Om siden”.

 Gratis ting:
~ En hel pose bamser
~ 2 Poser Garn, mest Acryl og lidt uld agtigt garn, ingen bomuld eller lignende, det har jeg selv beholdt.
Blade (Alle af ældre dato):
~ 26 Dyrevennen
~ 3 Hunde og Katte Journalen
~ 2 Fokus på dyr
~ 15 SIND
~ 14 Depressionstidende
~ 9 Angstavisen
~ 6 Woman
~ 3 Sirene (Kvindeblad)
~ 1 Main Magazine (Kvindeblad)
~ 1 Damernes Verden
~ 8 Tjek (Ungdomsbald)
~ 4 Men´s Health
~ 2 PC-kørekort hæfter nr. 2+3
Komputer For alle:
~ 2 fra 1998
~ 1 fra 2003
~ 5 fra 2004
~ Spil magasine inkl. CD´rommer
Andre computerblade:
~ 2 Alt om computer (2004)
~ 6 PC World (2004)

 For alle tingene gælder det først til mølle princippet 🙂 Og så som ovennævnt, høflig afhentning. Alt der er ikke afhentet inden fredag i næste uge, ryger til genbrug.

 Nå så er det noteret, så videre til dagbogen, og hvad jeg har lavet de sidste 3 dage.

 Fredag efter jeg havde skrevet dagbog, gik fanden løs i mig, jeg flåede ting ud fra under sengen (mest med det påskud at TV-betjeningen var væk, og har været det et halvt år) men altså – så fik jeg jo også gjort rent derinde, og det var jo fint nok. Og hold da kæft hvor var der meget der bare kunne smides ud, og meget der kunne ende sine dage på loftet, fordi det ikke behøvede at være nede i lejligheden, fordi vi fylder alt for meget hernede, og jeg vil gerne leve lidt mere minimalistisk, eller rettere Kim vil, men han har sku fået mig overtalt lidt her, og så har jeg jo set alle de dersens gode programmer: ”TV2 Rent Hjem + Ryd op i dit liv” Og det har fået mig til at tænke, jeg er en SAMLER!!!! Og det vil jeg gerne af med igen, så nu har jeg virkelig sorteret med grov hånd, og der er ikke mange mapper tilbage, jeg tror jeg har givet min mor en 8-10 mapper, plus der ligger nogle her også som hun ikke ville have. Og der røg da en hel sort sæk ud af papirer, puha, hvor har jeg bare gemt på mange ting, og 5 af mapperne kunne ryge på loftet. Og mange af vores spil, æsker vi ikke vil smide ud og meget mere, så nu er der blevet langt mere rytteligt ovenpå vores klædeskab, selvom at der stadig er en del der. Dog mest kun det vi bruger nu.

 Så resten af aftenen fredag gik med at gå mapperne igennem, og jeg glemte faktisk aftensmaden, så spiste ”morgenmad” til aftensmad, så jeg tjente godt med point ind.

 Men det var også fint, fordi lørdag var vi inviteret ud til Ida-tøsen, hun har nemlig lige haft føsda, så vi skulle ud og fejre hende. Og det var så hyggeligt, inden vi tog derud fik jeg lige ryddet lidt mere op, men så drønede vi derud af kl. 14.30, og hun serverede nogle virkelig lækre fedtfattige sandwich, vi var jo alle på kur, så det var super sejt at hun ville lave slankemad 🙂 Hehe – Ida er bare en engel!!!!

 Til dessert fik vi frosne jordbær med yoghurt og flydende honning var det vidst nok og mandler ovenpå, mums hvor smagte det også bare godt. Jeg glæder mig dog til CyberRaga kommer hjem, for hun må hjælpe mig med at lave point systemet for WW inden jeg bryder mit hoved mere med det, kan slet ikke overskue hvad jeg fik at spise i går nemlig *G* Og hvor meget og hvor lidt, så hjæææælp CyberRaga!!!

 Så serverede hun melon, vindruer og æbler, og the og kaffe, og jeg fik nok smagt de første 5 forskellige the-breve, de var super cool at bare kunne sidde der og vælge 🙂 Jeg fik helt sikkert prøvet nogle som var gode, som jeg aldrig selv ville have købt, f.eks. citron? Den smager faktisk himmelsk!!!

 I går må jeg endelig også lige huske at sige TILLYKKE TIL MIN MOAR hun fyldte 47 år nemlig, men jeg havde fået lov til at tage til Idas fødselsdag i stedet for min mors, så det var jo super cool 🙂 Men jeg er ret sikker på at hun havde en vildt god dag også i familiens selskab, de skulle nemlig have Bruch alle sammen 🙂

 Vi blev ude hos Ida til kl. 21.30 ca. jeg var godt bombet, så heldigvis kørte Kim hjem, så jeg slap for at køre. Jeg hoppede faktisk bare på hovedet i seng 🙂

 I morges var jeg så igen tidligt oppe, allerede 5.30 kunne jeg ikke sove længere, lagde mig ind i stuen og så ”Vild Med Dans” Finale fra i går aftes, og det var Mia der vandt, Juubiihuu 🙂 Hende har jeg også bare holdt med de gange jeg har haft set det, men Erik var nu også ganske god 🙂

 Så gik jeg stille og roligt i gang med rengøringen og oprydningen igen i dag, jeg fik ordnet de sidste mapper, og sat dem på plads. Så var soveværelset faktisk færdigt, så tog jeg stuen, støvsugede over det hele, kim pakkede sit malergrej ned, fordi han mente vi kunne stille lofttingene der midlertidigt, jeg vaskede gulvet i stuen, gangen og køkkenet. Nu mangler jeg kun at vaske køkkenet ned og badeværelset ned (men det må blive en anden dag – puuuuhhaaa)

 I stuen fik jeg ordnet videobånd og kasser, så der kom noget mere luft, og alle bladene røg til salg, og det gjorde garnet også, så nu har jeg tomme kasser derinde også (mere plads – skønt) Bøgerne der er til salg fik jeg sat på plads, tørt støv af i hele stuen, og flyttet foto mapperne ind i soveværelset, så DVDén kunne få sin egen plads, så den ikke bliver så varm længere af anlægget. Så nu er jeg næsten helt færdig med lejligheden, og det har også bare taget mig 3 lange dage!! Men det er SKØNT at have en fedt og flot hjem igen 🙂 Næste projekt, er bog/DVD/Videoreolen, og få ryddet lidt ud i den, så den ser mere overskuelig ud 🙂

 Jeg vil løbe for i dag, er endnu engang *stolt* over at opdatere uden *Ponk* Hehe – så det er jo skønt….

 Knus og kram fra en ”Træt” Henriette

Skriv et svar

