~ Fredag d. 3. Juni 2005 ~ Kl. 8.02 ~


 Der er nu ikke gået så mange dage, men har alligevel lige lyst til en kort opdatering🙂 Jeg har skam været tidligt oppe i dag, gik også møj tidligt i seng i går, så jeg vågnede allerede kl. 3.30 i nat, og har så ligget og set alt hvad der skulle ses på DVDén, så nu er den tom, og så har jeg lavet lidt hjemmeside. Har lige sendt nyhedsbrev ud fra 20 marts og frem til i går, der kommer nok endnu flere opdateringer på siden i dag *S* Så måske der kommer lidt flere nyhedsbreve så *G*

 Efter jeg havde skrevet i onsdags, der satte jeg mig og lavede det med tællerne, de skulle enten slettes, eller opdateres, så jeg valgte at slette dem fra under, undersiderne, så der ikke var så mange….!!!

 Det brugte jeg næsten hele aftenen på, og gik først i seng kl. 23 ca. puha, jeg var træt. Men jeg opdagede en ting, selvom at jeg havde fået aftensmad tidligt, og ikke havde spist noget hele aften, var jeg ikke engang sulten da jeg skulle i seng, spiste 2 knækbrød og så var det det, hvor jeg plejer at fråde helt vildt meget indenbords, men fordi jeg havde været så intens koncentreret så var jeg ikke sulten, eller rettere havde ikke ”tid” til at tænke på mad. Så det er også en måde at komme ud over sulten, sætte sig for store projekter foran computeren, eller være ude og lave noget der ikke involvere mad. Fordi mit største problem er nok, at jeg ELSKER at hygge. Især hvis jeg skal se TV, skal der helst noget indenbords de første 10 min. Jeg sidder der, og vælger jeg bare at gå ind og se at halv times TV, så ryger der havregryn, yoghurt, knækbrød – you name it. Indenbords!!!! Og det er ikke godt. Samtidigt kan jeg godt lide at læse dagbøger mens jeg skovler indenbords. OGSÅ et dilemma, som jeg gerne vil ud over. I stedet er jeg nu begyndt at drikke the, det ”mætter” faktisk på min mave. Så det er så min løsning, og jeg drikker det ”straight” uden sukker…..! Så det kan vel ikke skade?!?

 Men mine ting hvor jeg spiser, burde jeg nok lave om, og spise oppe ved spisebordet igen, men det er jo bare så hyyyyyggeligt at spise og se TV; det ved jeg at mange af jer læsere derude, sikkert også synes? Men altså…! Basta, det skal laves om, lidt ad gangen, det er mit mål…! Fordi, skal man sidde ved spisebordet, så gufler man ikke så meget indenbords, som hvis det hang sammen med hygge og computer/TV?! See what I mean?!?

 I går havde jeg så en fantastisk dag i selskab med CyberRaga, godt nok regnede det, men det slog os ikke ud! Vi havde nemlig aftalt at gå rundt om Damhussøen, der er vel en 4,5-5 km hele vejen rundt. Og engen som ligger ved siden af – er vel godt og vel det samme. Men den gik vi altså ikke rundt om i går. Bare søen.

 Vi aftalte at mødes ved 14 tiden nede ved Damhuskroen, hvor vi så holdt vores cykler, og så begik vi os ud i det våde regnvejr, jeg havde regntøj på, så jeg gik uden paraply, men CyberRaga måtte bruge hendes nogle gange, for ikke at blive helt gennemblødt, hun havde nemlig kun en alm. Jakke på.

 Men vi gik og vi gik, og blev mere og mere våde, og vores fødder var plask våde, vi burde nok have haft nogle andre sko på begge to, læder måske, mine var af stof og det var CyberRagas også😦

 Men da vi var færdige med at gå, var der gået 50 min. Så næsten en times gågang, i rask trav. Vi cyklede så ned til Damhus Kiosken, og fik en kop VARM the….! Det trængte vi til, og jeg fik en lækker toast med tomater i. Der sad vi så og hyggede os, og snakkede, og fik en kop the mere. Men vi var godt våde, og klamme i tøjet. Så vi kunne ikke sidde der for evigt men to timer vel. Så kørte vi hvert til sit kl. 17 ca. og jeg havde jo ikke så langt hjem, og jeg hoppede i et varmt bad, og satte the vand over imens, fordi jeg FRØS!!! Såååå meget!

 Så satte jeg mig ind ved puteren og hyggede mig resten af dagen/aftenen. Har lavet en del på hjemmesiden (Se opslagstavlen). Og da kl. var 20 ca. fik vi aftensmad, vi havde taget noget laks ud af fryseren, og lavede grøntsager og sovs til. Det smagte himmelsk.

 Men så havde jeg også taget min medicin, og måtte gå til køjs allerede kl. 21 ca. og jeg sov som en sten med det samme. Dog med det dilemma, at går man for tidligt i seng, vågner man også for tidligt, så jeg stod op igen kl. 3.30 i nat! *ØV* Men jeg har hygget mig, og er faktisk ikke spor træt, så det går jo nok.

 Jeg har også lavet lidt om på dagbogens udseende? Men det har du jo nok bemærket allerede, vil enhver snu læser ikke gøre det? Jeg er faktisk selv ret tilfreds med resultatet. Jeg legede mig bare lidt frem til hvad der mon kunne se bedre ud, og jeg trænger sådan til fornyelse her på siden. Så derfor jeg har rykket lidt rundt og sådan🙂 Måske der kommer flere nye tiltag i fremtiden. Hvem ved *Smiler*

 Knus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i slankekur og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

