~ Tirsdag d. 24. Maj 2005 ~ Kl. 10.08 ~


 Kan ikke lide at blive *Ponket* *GG* Så må hellere skrive (Hint – Laura). Jeg satte mig og skrev på en novelle efter jeg havde skrevet dagbog. Den blev ret god synes jeg selv, og sendte den til Laura som så kommenterede den 🙂 Dog kom hun først på sent, tror hun sad og læste hele dagen.

 I stedet sad jeg og lavede ens overskrifter til mine noveller, og det blev et ret godt resultat synes jeg, nu har de ens skrifttype og sådan. Om aftenen optog jeg Melodi Grand Prix Semi finale, fordi jeg hellere ville lave noget andet. Jeg chattede med Australiafan og i løbet af dagen kom der faktisk hele 3 nye på chatten, dog ikke samtidigt.

 Fredag skulle jeg i skole, vi så slutningen på ”Mit Afrika” og den var rigtig god. Næste gang skal vi nok se en af lærerens yndlingsfilm.

 Om eftermiddagen gik jeg mig en forholdsvis lang tur, men det blev nu ikke til meget mere end 3,5 km, men altså var væk i 3 kvarter i alt, med et lille hvil på vejen, og lidt nydelse af Ærter. Men altså, jeg synes jeg nåede langt væk, men ikke så mange KM. Senere så jeg Melodi Grand Prix fra dagen før, var egentligt blevet lidt irriteret på Lene, fordi hun i morgenens Mail havde skrevet at vi gik videre, jeg havde jo tænkt mig at se det EFTER skole. Men det var så fint nok at hun sagde det, fordi jeg havde optaget det MINUS afstemning, sådan noget ”lort” er sku altid forsinket, og det havde DVDén så ikke lige optaget med, så jeg spolede igennem 24 sange (gad ikke høre dem alle, de var ikke lige gode alle sammen jo) og så var der ingen slutning. ØV! Men så vidste jeg da at vi gik videre, og så kunne jeg med glæde se det lørdag.

 Aslak var her så om aftenen og han så film sammen med Kim inde i stuen, de hyggede sig gevaldigt, og jeg sad bare inde ved puteren imens. Jeg fandt en ny en fra Weight Watchers at chatte med, hun hed Linda, og havde en masse informationer at fortælle mig, så det var bare skønt. Jeg fik bla. et point system af hende, som jeg vil prøve at følge, og indtil videre går det meget godt 🙂 Det er ikke så svært at følge egentligt, jeg må få 22 point om dagen, og det passer nu meget godt til mig.

 Lørdag skulle CyberRaga og jeg havde været ude hos Laura, men jeg opdagede om morgenen at jeg havde glemt at tage min medicin igen dagen før, så jeg havde det vildt underligt, indtil jeg tog den, og CyberRaga ringede og sagde at hun var angst, og derfor desværre ikke kunne komme 😦 Men altså jeg gav det en times tid, og så ringede Laura og spurgte om jeg kom, og jeg måtte desværre takke nej tak, og det forstod hun udmærket, det var bare så ærgerligt fordi jeg havde glædet mig sådan. Men det var vidst fint nok at jeg ikke tog af sted, fordi jeg sov 2 timer til middag om eftermiddagen!!! Så træt det blev jeg altså af min medicin….!

 Om aftenen skulle vi så se Melodi Grand Prix, og jeg havde det bare så svært ved at holde mig vågen, så jeg faldt selvføli også i søvn, men altså Kim sagde hvem der vandt og det var fint nok for mig 🙂

 Søndag skulle vi så ud til mine forældre, der var et loppemarked ude ved min mors arbejde, så det kørte vi ud til hende og jeg, og jeg fandt bla. en rigtig fed rygsæk som jeg er super glad for 🙂 Det var en Champion og den kostede kun 80 kr. så det ville jeg ikke engang prutte med prisen om, fordi jeg synes det var billigt for en sådan rygsæk, og så fandt jeg lidt andre småting også 🙂

 Om eftermiddagen så far og jeg ”Da Vinci Temaaften” på DR2 som vi havde optaget, og det var faktisk ret godt 🙂 Kim og min mor kedede sig dog, men altså vi ville gerne se det, og det fik vi lov til, indtil vi skulle have aftensmad senere. Vi fik gryderet derude med en kæmpe skål salat til – mums.

 Om mandagen vågnede vi og troede vi skulle op til badminton, men det var blevet aflyst, og vi blev hjemme i stedet for. Jeg fik set en hulens masse på DVDén og det var passende, fordi Kim skulle måske have den til reparation, vi ved det dog ikke helt endnu, men ryddes ud i den skulle der i hvert fald 🙂

 Så kørte vi op i høj solskin og lummert vejr til ”Livsmod og Livsglæde” og det var rigtigt hyggeligt fordi der var kun 1 mere ud over os, og så fik vi talt meget mere sammen hver især.

 Men da vi skulle hjem øs regnede det, så vi blev godt våde….! Og så gik vi på loftet for at hente ting til loppemarkedet, som vi skal til på lørdag ude i Hedehusene, vi glæder os meget, og det var kanon godt at både min mor og far var her i deres begges biler, fordi det fyldte det hele, og kunne kun lige være her i begge biler, men det var fint nok, og det talte i hvert fald for dagens motion 🙂 *Hehe* Jeg var oppe og nede af trapperne, fra kælder til 3. sal og hente en hulens masse kasser – Juubiihuu 🙂 Jeg kamp svedte, og det må da tælle. Om aftenen så vi ”En kongelig familie” og noget om en fodbold katastrofe fra dagen før.

 I dag skal jeg op i DPC om lidt, og så skal jeg vaske tøj om eftermiddagen 🙂 Så det skal nok blive en god dag.

 Knus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

