~ Torsdag d. 19. Maj 2005 ~ Kl. 16.10 ~ Et stort forsinket TILLYKKE til Ida-tøsen med i mandags ~


 Ja, ups, glemte helt din fødselsdag i mandags Ida, og alligevel ikke, fik du ikke kortet med posten? *S* Anyways, der skal lyde et HØJT hurra fra mig, med håbet om du havde en god dag med familien og gode gaver. Og vi andre glæder os til at fejre dig senere🙂

 I tirsdags skrev jeg novellen ind da jeg kom hjem, og sendte den til Laura, og fik noget god respons på den også🙂 Jeg hørte også en hulens masse lydbånd, lavede 3D kort imens, og om aftenen så jeg ”Hammerslag” og ”Mit ømme punkt”, som faktisk var ret så godt, jeg synes det er nogle ganske gode modsætninger de sætter sammen hver uge. Nu er det vidst bare ved at være slut?!

 Om aftenen kunne jeg ikke sove, så jeg måtte desværre tage oxazepam, men heldigvis har jeg ikke gjort det en hel måned næsten nu, så det var vel okay, mest fordi jeg skulle op og på arbejde dagen efter.

 Onsdag vågnede jeg kl. 9, jeg tog motorcyklen ud på arbejdet, jeg var for doven til cyklen da det blæste. Men jeg burde nok havde gjort det, da jeg skulle hjem havde jeg også mere lyst til en cykeltur end en MC tur. Men hva, nu havde jeg jo taget den derud, så skulle den jo også hjem igen.

 Der var ikke koloenormt meget at lave på arbejdet, men jeg lavede da en del flytningen og ny registrering af katte, men da jeg nåede til indbetalingerne, så kunne jeg ikke taste dem, da den hoppede ned i et forkert felt, så man kunne ikke taste dem ind. Lidt svært at forklare, men i hvert fald efter kun 2 timer, var der så ikke mere jeg kunne lave😦 Så spurgte jeg pænt om jeg måtte tage hjem, og det måtte jeg gerne, ringede hjem til Kim og sagde jeg var på vej, og hva skete der så? Systemet virkede igen, men der stod jeg med overtøj på og det hele, så jeg valgte at tage hjem alligevel, det var også kun en meget lille stak indbetalinger denne gang.

 Så var hjemme allerede kl. 13.30 ca. Kim og jeg brugte eftermiddagen til at få snakket lidt sammen, og det var også godt nok. Senere hørte jeg lydbånd og lavede nogle flere blomsterkort af 3D, fordi det mangler der gevaldigt i mapperne – og der er jo snart loppemarked, her d. sidste lørdag i maj, så der skal det hele være klart🙂 Jeg skal også have ordnet mine garn ting, og de sidste par bøger jeg har herhjemme, og så skal jeg ha alle tingene ud til mine forældre, der står 14 foldekasser på loftet, som skal transporteres derhjem inden den lørdag der, så det gør far og jeg nok engang i næste uge🙂

 Om aftenen i går så jeg faktisk slet ikke tv, og jeg optog kun noget på en ½ time *Ser stolt ud* Jeg både ser og optager nemlig næsten noget hver dag kl. 20, men ikke i går, juuubiihuuu *Hehe* Så er jeg heller ikke så langt bagud med at se alt sammen på DVDén længere.

 Jeg talte i stedet i tlf. med Laura, og det var ret hygsomt, til sidst var vi begge sultne, og lagde på og fik noget at spise i stedet for🙂 Så læste jeg nogle af Lauras noveller og nogle af mine egene, og sendte en til, til Laura som hun så kommenterede i morges🙂

 I nat var jeg så en del vågen, ved ikke helt hvorfor jeg var det? Men Kim var det også, og det var lidt irriterende, men altså jeg hørte lidt lydbånd og faldt i søvn igen. Sov så til kl. 11 ca. og stod så stille og roligt op, hørte lidt lydbånd (er nået til kassette 7 ud af 12 jeg min skal nå inden tirsdag, og 14 i alt, så det går fremad).

 Så stod jeg op og talte lidt med Laura over MSN, og så gik jeg ind i stuen og læste ”Sommeren Efter Anemone” færdig, og så passede det med at Kim kom hjem, vi sad så og talte lidt, og han foreslog vi kørte ned og kiggede på en lampe, med sparepære i, fordi det kunne vi mægtigt godt tænke os. Men altså så blev Kim træt, han havde jo OGSÅ været vågen i nat, men så også været på arb. så han ville hellere hvile sig, men jeg var klar til at køre, så jeg valgte at køre alene, og kørte så ned omkring Damhussøen, og så tog jeg Rødovrevej ud til en lyshandel derude, men altså han talte og talte ham sælgeren, men faktum var at han ikke havde sådan en som jeg efterlyste?! Men forklaringer havde han nok af *G* Anyways, han anbefalede mig at jeg kørte ned på Jyllingevej, og der fandt jeg faktisk en, faktisk hos dem vi selv bruger som VVS her i ejendommen. Ret sjovt. Men det var en standerlampe, med en læsefunktion, nedsat fra 1.000 kr. til 500 kr. fordi det var de to sidste, en i sort og en i sølv, jeg var mest vild med den i sølv, men Kim skal lige med ned og kigge på den, og eftersom at det var den sidste, så fik man den samlet, men der er ikke langt derop, måske en ¾ km, eller noget? Så det skal nok gå an🙂

 Så jeg fik cyklet godt og vel 9 km i dag, det var faktisk en okay tur synes jeg🙂 I stedet for at gå i dag, i går fik jeg heller ikke dyrket motion, ærgerligt – men altså jeg prøver stadig🙂

 Jeg vil løbe igen, skal måske skrive lidt i eftermiddag, eller også læse i en biblobog som også skal afleveres inden en måned ”På rejse med sjælen” som er fra den serie der engang var i Tvét, ret godt, og jeg tror jo på reinkarnation, så jeg tror den er ret spændende🙂

 Sommersmil fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

