~ Lørdag d. 14. Maj 2005 ~ Kl. 12.24 ~


 Ja som i kan se så hjælper det virkelig at jeg har bedt Laura om at ponke mig *G* Det må i andre også gerne gøre, hvis i synes jeg skal skrive lidt hurtigere end lige hver 14. dag *G* Fordi det ved jeg jo godt selv ikke er spor holdbart…..!!! Men nu gik der f.eks. kun 6 dage, og det kan man jo godt være lidt stolt af (Med lidt hjælp fra Laura, takker)

 Søndag lå jeg mest bare og læste i min bog ”Sommeren efter Anemone” som jeg læser for at jeg gerne vil lave en boganmeldelse på den senere. Om aftenen var der DM I Indsamling, som jeg slugte råt. Det var så godt at se synes jeg, og god underholdning, vi ringede selv 150 kr. ind og det synes jeg var rimeligt nok at gi til noget som små børn i Afrika, som ikke har nogen forældre og ingen skolegang og mangler medicin og sådan. Så alt i alt en god aften, med et kæmpe resultat 38.000.000 kr. det synes jeg var ganske flot.

 Mandag skulle vi så i skole igen, Badminton var som sagt rykket til Nørrebrohallen, så der fulgtes vi ud fra skolen af, og så tager vi nok selv derud næste gang, vi har jo Motorcyklen, og så er det nemmere at komme hjem derfra igen. Det var rart at være til badminton igen, og det gik godt, selvom at jeg tabte begge kampe, men jeg lærte en del, og det synes jeg jo som tidl. skrevet er vigtigere.

 Om eftermiddagen var vi til Livsmod & Livsglæde, som også gik godt, det var rart at være deroppe igen, vi skulle færdiggøre nogle sætninger som var både positive og negative, og så snakke om dem, og det var rart.

 Tirsdag havde jeg en del på programmet, skulle op til Tina for 2. sidste gang kl. 11-12, og det gik godt, vi aftalte en sidste gang om en måned, og så skulle jeg ellers overgå til Psykologen Dorte i stedet for, og det glæder mig, så talte kun kort med Tina. Så udløb QXL varende som skulle pakkes og sendes faktura på, og så skulle jeg vaske om eftermiddagen, og så kom far lige forbi da jeg var færdig. Han havde hentet Kim ude hvor han skulle have lavet Motorcyklen, og den kunne han så hente dagen efter, lavet for billige penge af Agusta Motor, han er utrolig billig til at lave Motorcykler synes jeg.

 Onsdag var jeg på arbejde, der var en del af lave, men jeg var der tidligt, og var dermed også tidligt færdigt, og tog så chancen for at ringe til Laura og høre om hun skulle noget, og det skulle hun ikke, så hun synes det var en god ide hvis jeg kørte ud til hende efter arbejde. Så det gjorde jeg, cyklede af Stisystemet hjem, så endte jeg nemlig ved Husum station, som jo ikke er så langt fra Laura. Vi hyggede os hele eftermiddagen, jeg var der nok 14.30 til 18.30, og så kørte jeg hjem i højt solskin og regnvejr *G* Underligt vejr!!!

 Torsdag skulle jeg så op til Dorte igen, og jeg havde dagen i forvejen forberedt nogle ting som vi kunne tale om, og det synes hun også var godt, hun ville bare gerne høre noget forhistorie først, så jeg fortalte hende om min barndom, og nåede til dengang jeg fik kærester, og så sluttede vi der, og tog resten næste gang.

 Så skulle CyberRaga have kommet og set ”Anne Franks Dagbog” om eftermiddagen, men hun aflyste hun var nemlig vildt træt stadig efter sin middagslur, og det var jeg helt forstående overfor, så vi aftalte at det kunne blive fredag i stedet for *S* I stedet for kørte Kim op til sine forældre, og jeg blev hjemme og slappede af og så ”Det forsømte Forår” i stedet for, den var ret så god, jeg havde lånt den af læreren på skolen, og det var godt at se den, fordi de andre talte om den hele tiden i skolen, så det var rart at få set den, så man kan tale med om den *S*

 Fredag skulle jeg så i skole, og vi gik lige på, med at se ”Mit Afrika” som varer nok 3 timer, så vi skulle se mindst 1½ time i går, og det nåede vi også ca. Den var ret god, og endnu bedre, fordi vi havde talt så meget om den gangen forinden, og set noget dokumentar om hende. Jeg har aldrig set ”Mit Afrika” før, men hørt godt om den.

 Så handlede jeg ind på vejen hjem, og så fik vi lige spist noget frokost, og så kom CyberRaga, og hun var også sulten så vi gik en tur i 7 eleven, og hun fik lidt mad, som hun helst ville have *S* Og så var det ellers bare hjem og se film.

 ”Anne Franks Dagbog” varer nemlig 3 timer og 15 minutter, så vi var godt bel øjede da den var færdig, jeg havde jo også set TV i skolen, og så om aftenen så jeg også 1 time, da vi skulle se ”Hitlers vej til magten” som også var god. Men jeg tror nu CyberRaga synes om filmen, men hun var også godt træt, så hun kæmpede mod trætheden, og så da den var slut, ville vi ud og nyde det gode vejr, solen havde jo skinnet alt den tid vi var inde. Men hvad skete der så? En kæmpemæssig sky gik forbi solen hehe. Så vi gik ind igen.

 I dag håbede jeg på at der kom ”Mads og monopolet” men de holder måske sommerferie, der kom i hvert fald ikke noget, så jeg har bare ligget 1½ time og hørt lydbånd i sengen, og slapper af, så har jeg lige kort chattet med Laura og Trine, og så har jeg nu skrevet dagbog.

 Vi har ingen planer for pinsen, så vi skal bare slappe af og nyde livet. Laura og jeg har dog en aftale søndag eller mandag, alt afhængig af vejret, men ud over det skal vi bare slappe af *S*

 Knuzzer fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

