~ Tirsdag d. 29. Marts 2005 ~ Kl. 13.39 ~


 Bagud – men det er ingen nyhed. Men jeg har det faktisk bedre med at skrive grundigt ned i min kalender hver dag hvad jeg har lavet, go så opdatere en gang om ugen ca. så det må i ligesom leve lidt med pt. Mine indlæg bliver dog lidt lange, men sådan er det bare!

 Om aftenen i mandags, så jeg slutningen af ”Rejseholdet” og så begyndte jeg på Dr. Phils ”Aldrig Mere Vægtproblemer” som faktisk er ret god, jeg har købt den, fordi jeg virkelig gerne vil eje den. Og jeg er lang tid om at læse hans bøger, så jeg vil ikke kun låne dem på biblo.

 Tirsdag skulle jeg have været sammen med CyberRaga men hun meldte fra dagen før, fordi hun ikke havde det så godt….! Hvilket var fint nok med mig, havde dog bare glæder mig til at være sammen med hende. Men jeg lavede lidt 3D kort alene i stedet for, fordi nogle skulle der samles, da mapperne skulle ud til folk nu her inden det er konfirmation og sådan. Jeg hørte Christiane F færdig imens og begyndte på 1éren af Bridget Jones. Hele eftermiddagen brugte jeg på at lave Gisou, som også er en slankeret, jeg skal have lagt ind her på siden *S*

 Læste lidt i en bog jeg fik fra en på QXL. Nemlig Anne Franks Liv, om hendes liv før og efter dagbogen også, den er ret god, og nem at læse, da jeg egentligt ved det meste af det i forvejen. Om aftenen så jeg ”Ryd op i dit liv” og ”købt eller solgt”. Senere fik Kim og jeg en alvorlig snak, og det var rart at få talt tingene igennem, og det løsnede ligesom op for en masse andre ting *Love you*

 Onsdag var jeg på arbejde, jeg cyklede derud, fordi det bare var så kanon godt vejr🙂 Jeg mødte derude allerede 19.30 fordi jeg var så tidligt oppe. Jeg lavede det som jeg plejer derude. Og blev der til kl. 15, MEN da jeg kom ud til min cykel så var den piv flad, og det var bare intet at gøre end at ringe efter mor og høre om hun ville komme og hente mig, og det ville hun mægtigt gerne. Så hun kom 3 kvarter efter, jeg satte mig bare ud på bænken og læste i min nye bog, og hyggede mig, vejret var nemlig okay og blev dejlig frisk i hovedet af at få alt den friske luft.

 På vejen hjem fik vi lige handlet ind til påsken, hvor butikkerne jo har lukket. Far var også herhjemme da vi kom hjem, og de blev der til kl. 17, og så kørte de hjem og vi fik rester fra dagen før. Om aftenen brugte jeg tiden på at lære Trine/Dina bedre at kende, og jeg sad oppe helt til kl. 2 om natten og bare chattede, puha, det var længe, og så kunne jeg slet ikke sove – så faldt først i søvn kl. 3 ca.

 Torsdag havde vi planlagt at tage op til Kims forældre, om eftermiddagen så jeg lidt film og noget af ”Anne Fra Grønnebakken” men optog det mest, og vil se det en anden dag. Kl. 16 ca. kørte vi vores første tur på motorcykel i denne sæson, og det var super at køre derop, Kim kørte derop, fordi så kunne jeg jo køre hjem. Det var kanon hyggeligt at være deroppe, jeg snakkede mest med hans mor, og hæklede lidt, og Kim og hans far lavede mest computer ting! Men da vi skulle hjem var det så blevet mørkt, og jeg brød mig egentlig ikke om at køre, men gjorde det alligevel, men det var også vildt tåget, så jeg kørte virkelig langsomt og det var også fint nok, men hold da kæft hvor var det ubehageligt, men hjem kom vi da!

 Fredag skulle vi så ikke noget her i påsken, så jeg lå og læste lidt da jeg vågnede. Stod op og læste lidt. Og senere lokkede jeg Kim med ud og gå en tur, vi gik først ned til grønthandleren og købte pærer som jeg vildt godt kan lide, og så gik vi ned i Grøndalsparken og satte os på en bænk og hyggede os🙂 Det var stadig kanon vejr, og helt vindstille.

 Om eftermiddagen da vi kom hjem, bagte vi slankekage. En som jeg har fået af en fra DDV, som hedder Tryllekage, den smagte vildt godt, og vi fik lidt om eftermiddagen og lidt om aftenen, hvor vi så ”The Butterfly Effect” en gang til, inden vi skulle aflevere den til CyberRaga!

 Lørdag skulle jeg så ud til mine forældre, vi skulle derud rimeligt tidligt, så derfor stod vi tidligt op, og fik frokost herhjemme og så hentede far os kl. 12 ca. og vi nåede op i Panduro mor og jeg inden kl. 13, men så lukkede de først k. 15. Vi skulle have lidt småting deroppe, og så kørte vi videre på loppemarked i Roskilde Hallerne, men det var nu mest opkøbere, så altså der var ikke så meget at kigge efter, men vi skulle også bare have EN 3D bod, og det var der også. Så vi købte nogle flere ting der for 130 kr. og så kiggede vi resten af markedet igennem, men gik lidt slukørede hjem igen.

 Om eftermiddagen lavede vi en hel del 3D kort, og spiste så Gisou til aftensmad igen. Det smagte igen godt, og bagefter hyggede vi videre med kortene. Men altså Farmor kiggede også lige forbi med et påskeæg til mig, og jeg havde nu først gættet på at det var Nasida som havde sendt mig et gækkebrev, men det var altså ikke hende, og så ringede jeg til Farmor, og det viste sig så at være hende, så hun kom lige ned forbi med det🙂 Og så fik vi set ”Aha” og ”Olsenbanden på Spanden” om aftenen.

 Om søndagen fik jeg taget et super langt bad hjemme hos mine forældre, det var helt rart at komme i bad, og IKKE bare stå og tænke, hvornår løber det over kanten, og er det lorteafløb nu tilstoppet igen😦 Men altså, så fik jeg tøj på, og vi gik op til Mormor og skulle have suppe, det smagte virkelig godt🙂 Jeg spiste nok 4-5 portioner, og jeg som troede at jeg slet ikke kunne lide suppe *G* Senere til kaffe og the fik vi kage og slik, og Kim og jeg holdte os med IKKE at spise noget som helst slik hele tiden mens vi var både hos hans forældre og hos mine. Og jeg har også tabt 1½ kg. I den sidste uge. Skal nok opdatere vægtskemaet med det🙂

 Da vi kom hjem til mine forældre spiste vi rester fra dagen før, og så lige ”Hvem vil være millionær?” med hende den 95 årige dame der vandt sammen med hendes barnebarn, det så jeg nemlig ikke mandag i sidste uge nemlig. Bagefter kørte far os hjem.

 Mandag havde vi jo stadig fri, og jeg skulle have været samme med kawaii men hendes kat havde fået en kæmpe byld, som hun måtte til dyrlægen med, så derfor aflyste hun, så Kim tog og kørte ud til hans forældre i stedet for, og jeg satte mig ud på bænken i stedet for sammen med Lene i en times tid, og så gik jeg ind og læste lidt i en novelle bog, men den var ret så underlig og lidt skræmmende, så jeg gik ind i sengen hvor der kom lidt sollys ind stadig, og satte mig og læste i Dr. Phils bog. Så ringede CyberRaga og fortalte om hendes Berlin tur, og det var altså gået rigtigt godt, så det var bare super. Senere ringede Kawaii og sagde hvad der var sket i dag, og hvorfor hun havde måtte aflyse, og det var bare skønt at høre fra hende.

 Så gik jeg i seng og hørte lidt lydbånd, og faldt i søvn før Kim nåede hjem, var også bare dødtræt.

 Sov til kl. 9 i morges, og stod så op, fordi jeg skulle ud til hudlægen og have plaster på ryggen i de næste 2 dage. Så skal jeg derud igen torsdag og have det af, og de skal så se om jeg var allergisk overfor noget af det, og især om jeg er allergisk overfor det der bedøvelsesmiddel jeg fik af den læge jeg var hos, lige umiddelbart inden at jeg fik alle disse underlige knopper!!! Så det bliver spændende, om de finder noget ved det! Fredag skal jeg så derud og have lavet nogle prik-prøver – hvad det så end er, men glæder mig til at det er overstået, fordi jeg er nu lidt træt af at komme derude, men håber bare at de måske finder ud af hvad de underlige knopper kom sig af!?!

 Jeg havde cyklet derud og hjem, og der var godt nok meget vind i dag. Kørte ned i Super Brugsen for at kigge på vej hjem, og fandt et ret lækkert sæt fleze tøj, som jeg købte. Og så kørte jeg til grønthandleren og købte det sidste jeg manglede på vej hjem.

 Nu er jeg i gang med at vaske, og senere skal jeg forberede maden til aften. Der skal jeg ikke noget – nok bare slappe af med en god bog🙂

 Knus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

