~ Fredag d. 18. Marts 2005 ~ Kl. 14.01 ~


Laaaaaaaaaangt bagud igen, så må hellere opdatere inden alle mine veninder og kære læsere går amok.

I onsdags efter jeg havde skrevet så jeg ”Rabatten” Og så en DVD vi havde lånt af Lene – ”De Grønne Slagtere” den var ret grineren en film vi gerne har villet se længe.

Torsdag skulle Kims søster og hendes kæreste været her, men hun fik influenza, så vi måtte aflyse. Det var lidt kedeligt, fordi det er så svært for os at finde en fælles tid, men ak ja, vi må prøve igen 🙂

 Så i stedet foreslog jeg CyberRaga om hun havde lyst til at være sammen, og det ville hun gerne, det var så hendes tur til at komme herud, men altså, det var nok en ret dum ide, da hun havde angst da hun kom, og faktisk var angst hele tiden her. Men hun fik noget truxal af mig, men jeg tror ikke det virkede optimalt. I hvert fald fik hun ikke lavet så meget, og Michael måtte komme og hente hende. Men altså – hun hyggesnakkede med Kim og jeg – så det var også fint nok 🙂 Til aften flottede vi os med laks og fløde grøntsager, det smagte bare himmelsk. Så fik jeg set ”Når storken svigter” og senere lå jeg og hørte mit lydbånd på ”Er vinter nær” færdig.

 Fredag var Lene lige et smut forbi, og så var jeg nede i byen og handle, hos optikeren og på biblo og hente bøger. Om aftenen var vi ude hos Danni som holdt 22 års fødselsdag, og det var bare mægtigt hyggeligt. Der blev serveret lagkage og chokoladeboller, som bare smagte Såååååå godt, dem skal jeg prøve at lave en dag selv, de smagte lidt hen ad scones nemlig. Kim blev hjemme i sidste øjeblik da han havde problemer med kæben, og jeg var først hjemme kl. 23 ca. så kom sent i seng.

 Lørdag vågnede jeg tidligt, og var gået i gang med en bog om AIDS, en ung mor som fik det igennem en blodtransfusion, og den var ret god, så jeg lavede lidt 3D kort, som Farmor havde bestilt, en murer og en brandmand, det fik, jeg lige fikset mens jeg bare sad og lyttede 🙂

 Blev hentet af far, og så var jeg lige hjemme hos dem en ½ time, så ringede Bonnie og sagde hun var hjemme, og jeg bare kunne kigge forbi, og det var bare kanon at være hjemme hos hende, de havde købt et sommerhus som de havde bygget gevaldigt til, og det var bare så godt at se det. Og ikke mindst søde lille Natali. Hun var bare Såååååå sød, hun var 3½ uge gammel, og jeg fik også taget nogle billeder af hende, måske de kommer op her på siden, hvem ved *S* Bonnie og jeg hyggede os så meget, og jeg vil helt sikkert derhjem og besøge hende en dag igen snart *Smiler*

 Så kørte jeg hjemme fra hende af kl. 17 ca. fordi jeg skulle lige nå hjem og vende inden gæsterne kom kl. 18 hjemme til min fars fødselsdag. Der kom mange gæster, og han fik nogle rigtig fede DVDér og en føntørrer, af os havde han jo fået trådløse hovedtelefoner som han jo selv var med ude og købe i sidste uge.

 Maden var bare Såååååå lækker, mor havde lavet slankemad til ære for os, og det var kylling, hasselbagte kartofler, og så broccoli i sådan noget lækker dressing, det smagte bare SÅ godt!!! Til snack fik vi frugt, og ikke slik og kage som vi plejer, det var rigtigt sødt af mor.

 Jeg fik også vist mine 3D kort frem til Farmor og Nasida, og så købte Maibrit også nogle og Danni købte et bryllup, da han snart skal til Bryllup hos en af hans kammerater.

 Søndag var TV dag, jeg hoppede derind lige fra morgenstunden af, først så jeg en masse ting jeg ikke gad se, så det var 10 min – og så slet program. Men det endte med at jeg så: ”Hjælp vi har børn”, ”Fra skrot til slot”, ”Dyreprogram” & ”Aha”. Senere så vi ”Kongekabale” som vi havde lånt af Maibrit, den skulle ses hurtigt, da den skulle afleveres tilbage nemlig. Den var ret god, selvom at det var en politisk film, så fangede den mig alligevel, fordi den havde en god ”Tvist” kender i at en film har det?

 Om aftenen hæklede jeg på et nyt projekt, en larve som er hæklet, den er ret sej synes jeg selv, har allerede lavet en krop, og skal lave en til nu, i nogle mere stærke farver, den første var mere i pastelfarver.

 Mandag ringede de fra DPC og sagde at Tinas tid måtte de aflyse pga. sygdom, men det var okay, da jeg ikke havde så meget brug for en samtale i denne uge.

 I stedet så jeg lige mere TV optaget på video: ”Børn Forfra”, ”Nationen”, ”Bom Bom”. Senere spiste vi Pasta til ”Rundfunk” og ”IRL LOG” det er vi begyndt at følge med i, det er nu ret sjovt at se hver dag.

 Vi satte FRIENDS på DVDén, fordi det var ved at være slut med at se ”Friends” på TV2, så derfor ville jeg også gerne være up-to-date med mine på DVD, så vi så 12 afsnit, og så var vi også helt bel øjende bagefter.

 Tirsdag HAVDE jeg så tid hos hudlægen, og hun var meget opsat på at efterforske noget med at jeg var blevet undersøgt nogle dage forinden jeg fik knopperne, og der var jeg blevet lokalbedøvet, og det ville hun finde ud af, via en plaster-undersøgelser på ryggen, om jeg skulle være allergisk overfor bedøvelsesmidler. Så det skal jeg have testet efter påske, om det kan være det, som har været skyld i knopperne. Nu må vi se hvad der sker, men lidt nyt var der da i den sag *S*

 Så havde jeg vasketid kl. 14-17, Kim havde sat det over, og jeg ordenede det så i tørretumbleren og sådan, det gik fint nok.

 Far kiggede lige forbi, han kom med en masse karton og klippede ting min mor havde købt og klippet, så det var bare super duper, jeg var rigtig glad for at han kiggede forbi, fordi vi hyggede os rigtigt en times tid.

 Onsdag stod i arbejdets tegn, der var kun indbetalinger at lave, men det var også fint nok, jeg var der i 3½ timer, så tog jeg bussen hjem igen 🙂 Da jeg kom hjem var jeg lidt gnaven og Kim var trist, og jeg kunne ikke lige overskue det, så jeg afviste ham lidt, og ryddede gevaldigt op i stedet for, og fik lige raset ud igennem det i stedet for, og senere fik vi en rigtig god snak sammen, så det var rigtigt godt at få talt ud.

 Torsdag var jeg ude hos CyberRaga, det var bare kanon hyggeligt at være derude, vi lavede 3D kort som sædvanlig, det var skønt at være derude, og vi hyggede os bare sådan, jeg lavede mest konfirmation og bryllups kort, og lidt store blomster kort 🙂 Men har ikke fået scannet dem ind endnu, men hold øje med opslagstavlen 🙂

 CyberRaga lærte mig også at lave baggrunde til 3D ark, så nu skal jeg bare lære at lave 3D ark selv også, de ville bare være så nice 🙂

 Om aftenen så vi ”The Butterfly Effect” en gave vi gav CyberRaga i fødselsdagsgave, men den fik vi så lov at låne i går, og der var 2 udgaver, med hver sin slutning, det var ret vildt som de var forskellige synes jeg. Kan dog ikke helt bestemme mig for hvilken en jeg synes var bedst i slutningen!?!

 Om aftenen lå jeg og hørte lydbånd er gået i gang med ”Christiane F” som også er en klassiker, som jeg bare skal have hørt og lavet boganmeldelse på *S*

 I dag har vi sovet længe, vi har været nede på Lilleskolen for voksne, og prøve at melde os til 3 fag, nu må vi bare se om vores sagsbehandler vil gå med til det. Jeg skal se min på mandag. Så var vi i Matas, og købe afløbsrens, vores afløb til badet er helt stoppet til nemlig, men med hjælp fra en svupper har jeg fået vandet væk fra gulvet, og nu er det klar til at få afløbsrens i sig. Så det vil jeg lige gøre om lidt.

 Så var jeg lige på biblo og hente nogle nye lydbøger, der var bla. flere til Fam. Gregersen, men mangler stadig mange endnu i den serie, og så hentede jeg Bridget Jones 1, som jeg glæder mig til at høre de to *S* Har 2éren herhjemme nemlig.

 Så vil løbe for nu, det blev også en halv roman, godt gået til jer der læser med endnu, og Stil mig endelig flere spørgsmål ude i ”spørgsmål og svar” jeg elsker det *S*

Knus fra Henriette

Om Solsikkens-Sang

Henriette aka Solsikkens-Sang, 38 år, bor i Rødovre, sammen med mine skønne katte. Af hobby’er har jeg, taskefletteri, teposefoldning, strikning og hækling. Jeg elsker min kæreste, mine nære venner, og min kære familie. Jeg bruger denne blog til at komme ud med mine følelser og af den vej skrive om mit liv som det nu engang former sig. Jeg håber du vil nyde at læse med. {Læs resten af min livshistorie på siden ‘Livet’}
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

