~ Onsdag d. 9. Marts 2005 ~ Kl. 18.28 ~


 Det var dejligt så mange der fulgte min opfordring og stillede mig nogle spørgsmål ude i menuen til venstre under ”Spørgsmål & Svar” – jeg håber flere vil gøre det i fremtiden, det er ret interessant at svare på ting, folk gerne vil vide om en 🙂 Så bliv endelig ved alle sammen *Smiler Sødt*

 I lørdags fik jeg startet lidt på Dr. Phils bog – Find dit autentiske Jeg. Og den var ret god, men jeg måtte altså starte forfra, selvom at jeg havde læst 100 sider sidst jeg lånte den, fordi jeg kunne altså ikke huske det hele alligevel. Men måske jeg kan så læse de første 100 sider lidt let 🙂

 Kl. 17.30 tog vi så en Taxi ud til CyberRaga som jo fejrede sin 30 Års fødselsdag. Det var bare sådan en kanon aften, som jeg lige vil bruge noget tid på at fortælle om her, hvis du vil læse mere detaljeret – vil jeg dog anbefale at du hopper over på hendes egen side og læser om festen, fordi hun har helt klart skrevet det mere detajleret.

 Men altså – vi kom som de første, også mest fordi jeg ikke vidste hvor lang tid det tog at køre derud og sådan, Kim sponsorerede en taxi hver vej, da vi skulle give hende et flot Hoffmannart Maleri, det er det som hedder ”In A Box” som er på side to øverst til venstre. Hun blev vidst mægtigt glad for det, dog vidste hun ikke helt hvad vej det skulle vende, men det er heller ikke altid lige nemt med Kims malerier, da det er firkanter og sådan. Men vi fik vist hende hvad vej det skulle vende 🙂 Så havde jeg hæklet og strikket nogle ting til hende, alt sammen i Lilla, da hun elsker Lilla. Altså hun havde kun ønsket sig en hue, så den fik jeg min farmor til at hjælpe mig med at opfriske opskriften lørdag i forrige uge. Og siden har jeg så lavet en del huer *G* Og så havde jeg strikket et halstørklæde, hæklet et sæt grydelapper og en taske til hende 🙂 Og så havde vi selvføli også købt en gave, og det var en DVD der hed ”The Buttefly Effect” som jeg bare glæder mig til at jeg må låne – fordi de lyder vildt god 🙂

 Så kom de andre gæster og hun pakkede gaver op, og så fik vi serveret lækre pandekager med forskellig smag og så fyld til, det smagte bare himmelsk, og det var vidst mig selv der havde ønsket maden, og fik mit ønske opfyldt *Smiler*

 Under maden, og efter maden, kom der sange ind i en lind strøm, hendes familie havde bare lavet tons vis af sange, tror der var 6 bare fra dem af, og jeg følte mig at LIDT DUM  at Kim og jeg ikke også lige havde bikset en sang sammen, ja helst en personlig en, det burde jeg helt ærligt da have kunnet finde ud af – men altså – ak ja, jeg var for sent ude da jeg kom i tanke om det, fordi jeg tænkte faktisk over det. Men altså – som man siger – det er jo tanken der tæller – så håber det tæller for dig kære Sussi 🙂

 Men altså vi blev det til kl. 2.30 så bestilte vi med meget møj og besvær en taxi, det var bare næsten umuligt at komme igennem hos nogen, men til sidst lykkedes det *S* Og vi var så heldige at der var en i området, så den var der indenfor 5 min. Super cool. Så kom vi hjem, og sad lidt foran computeren, vi var begge overtrætte, men gik i seng ved 4 tiden, og sov helt til 14 næste dag, det er IKKE normalt for os, men vi forskød bare vores døgnrytme lidt.

 Resten af søndagen slappede jeg bare af, Far havde jo fødselsdag, så jeg ringede selvføli og ønskede tillykke, de skulle ikke lave noget særligt den dag, såååå – og jeg lå bare og læste lidt hele dagen. Om aftenen så jeg ”Dyreprogram” og ”Aha” og ”DMA2005”, det var ret godt, det optog vi dagen før, og så det så sammen om søndagen, da der jo slet ikke kommer noget godt mere når Krøniken ikke kommer.

 Gik sent i seng, så en Dr. Phil fra om eftermiddagen på DVDén inden jeg gik i seng, og så sov jeg ved midnats tid.

 Mandag formiddag lavede jeg lidt hjemmeside, svarede bla. på det spørgsmål jeg var blevet stillet  og rettet lidt småting. Læste lidt, og så lidt DVD, en masse som jeg ikke gad at se alligevel, men så fik jeg slettet det fra DVDén, og så fik jeg set en god Kl. 15 film fra Kanal 5 ”Skræmt af fortiden” om en kvinde som havde stjålet et barn fra en Crack mor.

 Tirsdag skulle jeg op til Tina kl. 11, og Kim skulle op til Jakob kl. 11 også, så vi stod op sammen og kørte sammen derop, men vi var ikke færdige samtidigt, jeg skulle nemlig ud til hudlægerne (eller det troede jeg at jeg skulle) kl. 13.15, og var færdig hos Tina kl. 12, så jeg skulle have 5 kvarter til at gå – og jeg røvkede mig, gik over på biblo og gav mig GOD tid, så var kl. 12.10, så gik jeg over i Brugsen og købte en sandwich til frokost, og så var kl. 12.20, så tænkte jeg – at jeg tog bussen 12.26, 20 min. Før jeg skulle og så kunne jeg nyde min sandwich ved Damhussøen, og det var også ganske hyggeligt, jeg havde netop lånt ”Suzanne Bjerrehuus – Er vinter nær” på biblo, og den gik jeg i gang med i bussen så. Men da jeg havde siddet og spist min sandwich og det var stiv kuling, så tænkte jeg – det gad jeg ikke, og gik op til hudlægen en ½ time før jeg skulle være der, og sagde lidt kækt – jeg er her lidt tidligt, men måske jeg kunne komme til lidt før, da jeg var i nærheden?! Så svarede hun endnu mere kækt – ja du er ”lidt tidligt på den” det er først om en uge du skal komme? Så stod jeg der – lidt forvirret og tænkte, hvad mener hun, er der virkelig kun gået en uge siden jeg var her, hvor er jeg dum at jeg kan tage fejl, og nu er jeg taget hele denne lange vej osv.? Baaahh! Tænkte jeg bare, og forbandede mig selv langt væk, og var pisse flov over at hele venteværelset havde hørt hvor dum jeg var.

 Men da jeg gik ned til bussen igen, tænkte jeg – det kan ikke passe det her, jeg var 9 dage om at trappe ud af pillerne, ergo kan det ikke kun være en uge siden jeg var her, det VAR sku den dumme kælling bag skranken der for 14 dage siden havde givet mig en tid TRE uger frem i tiden. Jeg hader den hudlæge nok i forvejen, både pga. at det er kompliceret at komme derud, og fordi de ikke kan give mig nogle svar, og så komme der når jeg IKKE havde tid, pissede mig endnu mere af!!!! *Grrrrrr* Så jeg var godt sur da jeg tog hjem. Men altså, nu tager jeg bare derud om 1 uge, gider sku ikke engang ringe og lave tiden om, fordi hun kan jo alligevel ikke finde noget inden alligevel regner jeg med, sååå!

 Så fik jeg ellers handlet ind på vejen hjem, og så gik jeg hjem og stressede af til en god film kl. 15, der hed ”Du har stjålet mit barn” som var en god autentisk film, lige hvad mit stressniveau passede til. Kim valgte at tage ud til hans forældre og hygge sig, men med alle de ting vi skal de næste par dage, så tænkte jeg at det var nok fedt nok hvis jeg ikke lige skulle noget, så jeg blev hjemme.

 Chattede lidt tidligt på aftenen, og så ringede jeg sammen med Maite fordi vi ikke lige kunne få MSN voice til at virke?! Underligt….!

 Så fik jeg set ”Ryd op i dit liv” & ”Nyt dyreprogram” kan ikke lige huske dets navn. Men det var ret godt, elsker jo at se dyreprogrammer, der kommer vidst 8 af dem her.

 I dag har jeg så været på arbejde, det var lidt trivielt i dag, men sådan skal det jo også være engang imellem, men jeg skulle bare slette avisnummer på de blade vi havde fået sendt retur, det er noget som normalt tager mig 2 timer da hver kunde normalt har et nummer (avisnummer) som man blot kan taste ind fra bagsiden af bladet og så finde personen nemt via det, og så slette det så de ikke får blad næste gang vi sender ud, da de nok er flyttet til en ukendt adresse.

 MEN ak ja – de avisnumre var desværre ikke kommet med i trykken, og ja trykken var i det hele tage MEGET ringe fra Post Danmarks tryk – så man kunne dårligt læse hvad der stod på bladene, og mange måtte jeg bare opgive, og smide i en bunke for sig. Men altså der var 7 kasser og jeg nåede 3½ kasse, så altså jeg nåede da en del, men altså, der er stadig meget at nå derude, men jeg kan alligevel ikke overskue at komme derud før onsdag i næste uge. Så nu må vi se hvordan det går *S*

 Jeg var så heldig dog at Lene havde sin brors bil i denne uge, og hun ville så gerne vises rundt ude på kattehjemmet, så jeg blev hentet af hende, og hun fik en rundvisning – og det var hun vist mægtigt glad for – og jeg var glad for liftet – tusind tak Lene 🙂

 Så i aften skal jeg bare slappe af og nyde Tv´et og ikke helt lave så meget. I morgen kommer Kims søster Anja og hendes kæreste vidst. Og Fredag skal vi ud til Danni, og Lørdag skal vi ud til Min Far til fødselsdag, om eftermiddagen skal jeg dog ud og se Bonnies nye baby – Jubiihu – det glæder jeg mig til *S* Hun er sikkert rigtig kær 🙂

 Så vi har nok at se til de næste par dage, også derfor at jeg bare vil slappe af i dag *S*

 1000 Knus fra Henriette

Skriv et svar

