Hverdagen

~ Lørdag d. 5. Marts 2005 ~ Kl. 11.34 ~ Stil mig gerne nogle spørgsmål ~


Jeg vil sige mange tusind tak for alle de kommentarer jeg fik ud af at spørge om jer der er lidt ”anonyme” ville skrive til mig herinde 🙂 Det glædede mig meget at vide at der er flere der følger med, end jer faste jeg ved jeg kan regne med hver uge *S* Jeg vil ønske at jeg ”anonyme” ville lægge en besked noget oftere, da det varmer gevaldigt meget *Smiler sødt*

Jeg har en ny udfordring til jer alle 🙂 Jeg vil spørge om I ikke vil være sød at stille mig nogle spørgsmål, ude i menuen til venstre, er der et punkt der hedder ”Spørgsmål & Svar” hvor du kan spørge mig om hvad som helst mellem himmel og jord. Jeg vil så gerne have nogle flere spørgsmål derind nemlig 🙂

Jeg vil lige starte med at svare på jeres spørgsmål fra kommentarerne 🙂 Først vil jeg beklage min brøler af en stavefejl *G* Skidttæller *LOL* Har i aldrig oplevet det, at skidtet bare hober sig op, så man m have en tæller til den *Fnis* Ej, men jeg har fået skridttælleren til at virke, så nu skal jeg bare ud i det gode vejr og afprøve den *S* Min far hjalp mig med at sætte den op i går, og den virker total sej *S*

CyberRaga spurgte om hvad Børn forfra handlede om, og det var et børneprogram, hvor der kom en og snakkede med forældrene om opdragelse af børnene, og altså efter jeg så TV3´s udgave af det ”Hjælp vi har børn” – så synes jeg de minder meget om hinanden, dog kunne jeg bedre lide TV3´s udgave.

Så spurgte CyberRaga hvem Kasper er, og måske han selv vil svare i min kommentar? Men jeg kan sige han er en der også blot læser min dagbog, som jeg nu chatter med over MSN 🙂

Jeg vil give Ramses ret i, at det er noget helt specielt at læse bøger, men når det handler om bøger (som jeg tit har læst før) så synes jeg at det er okay at høre dem på lydbånd, og ligesom ”slippe” for at læse dem igen, det er mest fordi jeg gerne vil lave nogle gode anmeldelser af dem her på siden *Smiler*

Til Maite, jo jeg tror det var fordi vi glemte tid og sted, da vi søgte efter kategorien 3D kort på QXL, jeg fatter dog ikke at vi ikke kunne finde den, jeg VED jeg har set den der nemlig!!!

Endnu engang vil jeg sige tak for alle kommentarerne, håber jer ”anonyme” vil skrive lidt oftere *Smiler sødt*

Så til dagbogen, efter jeg havde skrevet i torsdags, hyggede jeg mig vidst bare om eftermiddagen, om aftenen så jeg ”Dr. Phil” Og senere kom der ”Når storken svigter” og bagefter kom der det der børneprogram på TV3 – ”Hjælp vi har børn” som også var ret godt at se, man lærer en del af sådanne programmer, til når man selv får børn en dag *S*

Fredag startede jeg dagen foran computeren som jeg plejer, og havde svært ved at slippe den igen. Men gik så ind i stuen og startede på Maria Hirses bog ”Bag Facaden” som altså bare var vildt god og ganske nem at læse, jeg fik læst 30 sider, før min far ringede og sagde at han var her lige om lidt. Så kørte vi til Frederiksberg Centeret og købte hans gave, han har fødselsdag i morgen nemlig. Vi købte så de høretelefoner min mor og jeg havde kigget på til 899 kr. som var med genopladelige batterier, som han helst ville have *S* Og han har prøvet dem i dag, og han er bare super glad for dem, han kunne gå helt ind i den anden ende af huset, og de virkede stadig, dvs. han også til sommer kan gå helt ned i urtehaven og stadig høre radio eller musik, og det er jo bares skønt.

Jeg vil også lige benytte lejligheden til at ønske mine kære TILLYKKE med fødselsdagen – fordi der er en del der skal fejres i denne weekend.

Farfar 73 år d. 4/3
Jane 41 år d. 5/3
Far 47 år d. 6/3
Danni 22 år 8/3

 Så det kan i godt se, det er jo en del, Farfar måtte dog aflyse på Søndag også, da min Farmor stadig har influenza, Jane holder i dag, men der skal vi jo ud til CyberRaga og fejre hendes 30 Års fødselsdag, så der kan vi ikke komme med. Og Danni holder først fredag i næste uge, og Far holder først Lørdag i næste uge, så altså det bliver ikke så presset i denne weekend som jeg havde regnet med. Men TILLYKKE til jer alle 4 – og også stadig til dig CyberRaga 🙂

 Resten af dagen i går brugte jeg faktisk på at læse Marias bog færdig, den var på 190 sider, men altså ret letlæselig, så altså jeg klarede det fint – og det glædede mig. Jeg manglede dog 20 sider da vi skulle se ”Scenen er din” kl. 20-21.15, men altså bagefter lagde jeg mig lige og læste det sidste færdigt *S* Og den endte godt, og der er selvføli allerede en boganmeldelse her på siden 🙂 Jeg er hurtig, det ved jeg godt *G*

 Senere chattede jeg lidt, og så gik jeg i krig med Kims bog om John Lennon, den var faktisk også ret så god at høre *S* Så nu hører jeg den, indtil jeg får noget mere lydbånd hjem fra Biblioteket – jeg har ikke rigtigt noget andet end Schindlers liste liggende, og den keder mig altså lidt på lydbånd. Så har jeg 2éren til Bridget Jones liggende, men den vil jeg høre 1éren først selvføli så den må også vente.

 Men i dag har jeg ingen planer for eftermiddagen, så tror jeg bare vil ligge og læse lidt, jeg har næsten alle Dr. Phils bøger hjemme, måske jeg vil læse lidt i dem? Ellers vil jeg prøve at læse en bog en fra min Psykisk Syg Gruppe har skrevet.

 Kl. 16.30 vil jeg begynde at gøre Kim og jeg klar, og så kører vi herfra 17.30, vi skal være hos CyberRaga kl. 18 nemlig *S* Og vi glæder os mægtigt begge to *Smiler Stort*

 Jeg vil løbe for i dag, det blev en lang opdatering, til trods for at der ikke var gået så mane dage alligevel *G*

 Knus fra Henriette

Skriv et svar

