Nye hæklenåle & Ny Strikkemaskine


Så kom de – hæklenålene fra www.ebay.com – det er altså store besparelser at hente, hvis man køber dem der. Alt du skal gøre er at have visa kortet klar, eller paypal (hvilke min kæreste har begge dele), og så søge på: “Clover Soft Touch Crochet Hook Set C-J 2.5 mm to 6.0 mm”, jeg har allerede brugt min 2,5 mm til at hækle Larver på. Det er nogle utroligt lækre hæklenåle, og jeg har hørt de også skulle være gode at holde på for folk med gigtfingre – ikke at jeg har det i en alder af 29 år. Men altså jeg MÅ indrømme at jeg var solgt da jeg købte str. 6, og nu glæder jeg mig til at få brugt alle de andre størrelser.

Jeg kommer dog til at brænde inde med en nr. 6mm. Fordi den havde jeg købt forinden, og nu står jeg så med en for meget – så skulle du være int. i den, så kom med et bud på den, den har kostet 50 kr. fra ny.

Ud over ovenstående gode køb, har jeg gjort endnu et “kup” – købte denne hos: Nørkleriet i Vanløse. Nemlig en strikkemaskine af mærket: “Prym Maxi Strikmühle Knitting Mill”  – Nørkleriet holder udsalg i disse dage. Og denne maskine var sat ned fra 549 Kr til 274,50 Kr. DEN måtte jeg bare ha’.

Men jeg har lidt startvanskeligheder med den, men det skal nok komme. Jeg har prøvet med lidt forskellige garner, og den laver altså lidt huller i halstørklæderne. Men jeg håber hvis jeg koncentrere mig lidt mere, at jeg så kan få den til at fungere optimalt.

Fordi man har tendens til at svinge håndtaget rundt, og bare strikke derudaf, men jeg fik et tip igår, om at strikke langsommere, og mere sikkert, så den ikke taber maskerne :-)

STRIKKEMASKINEN ER NU SAT TIL SALG HER VIA DETTE INDLÆG  {SOLGT}
Skulle du være interesseret i at købe den for 250 Kr. skal du være velkommen til at skrive en kommentar i dette indlæg (husk din mail adresse). Jeg har indset at jeg ikke når at få den brugt, så synes jeg lige så godt at en anden kan få glæde af den :-) Kan se mange søger på den via søgemaskiner mm.

STRIKKEMASKINEN ER SOLGT

10 thoughts on “Nye hæklenåle & Ny Strikkemaskine

  1. Hejsa…..det er da godt nok en fin maskine du har købt dig…..er spændt på at se hva du får lavet på den :)

    Knus Vivi

  2. @ Vivi – Jeg har tænkt mig at strikke halstørklæder på den. Men altså som sagt driller den mig lidt, men må ha noget tålmodighed med den, så jeg kan få det til at virke ordentligt :-)

  3. Jeg vil gerne prøve den strikkemaskine på et tidspunkt. den ser sjov ud.
    Linda

  4. @ Linda – Det skal du være mere end velkommen til, Lene har også lagt en plads ind *G* Hun synes også den var sjov og effektiv ikke mindst. Hun har nemlig hjulpet mig da jeg skulle igang, så hun har set den i aktion.

  5. hej hej..;)
    jeg vil gerne købe din strikkemaskine hvis den stadig er til salg..:)
    knus marianne..

  6. Hej
    Jeg kan se at der er blevet spurgt før men. Har du stadig din strikkemaskine til salg.
    Med venlig hilsen
    Deanie

  7. Hejsa Alle 3

    Desværre for de to sidste, strikkemaskinen er solgt. Marianne har netop købt den idag. Så beklager meget. Og undskylder det sene svar.

    Mvh.
    Solsikkens-sang

  8. Tak for tippet med hæklenåle! Jeg har leddegigt (bl.a. i fingrene) og de er jo virkelig billige i forhold til de andre sæt jeg har fundet på ebay!
    Dem må jeg have købt.
    Hilsen
    Lisa.

  9. Hej Lisa

    Velbekomme, det var da dejligt at du kunne bruge mit tip. Og hvor godt du fandt dem så billige :-)

    Håber du får god glæde af hæklenålene :-)

    Mvh.
    Henriette

Skriv et svar

